فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیامی از حضور کم نظیر، هوشمندانه و با بصیرت ملت ایران اسلامی به ویژه مردم استان خراسان رضوی، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۱۰۹۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ 12 February 2023

به گزارش تابناک رضوی، سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی در پیامی از حضور هوشمندانه مردم خراسان رضوی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد، در این پیام آمده است: عزم راسخ و غیرت مثال‌زدنی مردم زمان‌شناس ایران اسلامی یک‌بار دیگر سیلی محکمی به‌صورت دشمنان یاوه‌گو و مزدوران آن‌ها در داخل و خارج کشور نواخت.

در بخش دیگر این پیام بیان‌شده است: مردم دیار خراسان در طول عمر انقلاب اسلامی و در عرصه‌های مختلف و آزمون‌های سخت با کارنامه‌ای درخشان و افتخارآمیز در پیشگاه امامین انقلاب و شهدای گران‌قدر، موفق و سربلند حاضرشده‌اند و دشمنان را مأیوس و ناامید کرده‌اند و امروز نیز چنین کردند.

فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام در این پیام آورده است: در هفته‌های اخیر امپریالیسم رسانه‌ای غرب، با نشانه گرفتن وحدت و همدلی مردم تمامی تلاش خود را بکار گرفت تا بلکه جشن انقلاب اسلامی ملت ایران با حضور کمرنگ مردم برگزار شود اما این ملت فهیم و ولایتمدار با حضور گسترده خود تمامی اهداف و نقش‌های آنان را نقش بر آب کرد و بار دیگر به دشمنان فهماند که نمی‌شود با این ملت بزرگ با زبان زور و قدرت مواجه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار