سرپرست شرکت گاز استان:
سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از گازدار شدن ٢٣٠ روستا طی سال جاری خبر داد و گفت: مدیریت مصرف گاز به مدیریت تولید و مصرف انرژی برق، آب و .. کمک می کند.
کد خبر: ۱۰۹۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰ 22 February 2023
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ناصر حسینی در نشست تخصصی مشاوران مدارس متوسطه کرمانشاه با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف انرژی از جمله گاز اظهار کرد: اگر به درستی گاز مصرف نکنیم، برق نخواهیم داشت در صورت نداشتن برق، تامین آب هم با مشکل مواجه می شود. 
 
وی افزود: ۹۰ درصد برق تولیدی (حدود ٩٨ نیروگاه) در کشور از گاز تولید می‌شود، به جز دو یا سه نیروگاه که برق آبی هستند، چنانچه برق نداشته باشیم قاعدتا سیستم انتقال آب از چاه با منازل هم با مشکل مواجه می شود. 
 
سرپرست شرکت گاز استان با اشاره به پایان پذیر بودن گاز تصریح کرد: همواره بر این موضوع که باید گاز را درست مصرف کنیم تاکید داشتیم، دمای منازل و ادارات را هم استاندارد تنظیم کنیم. 
 
وی ادامه داد: امسال بیش از ۲۳۰ روستا گازدار شدند بیش از ۳۰۰ واحد صنعتی یک شهر را گازدار کردیم و تلاش بر این بود تا گاز مشترکین قطع نشود. 
 
وی برنامه دیگر امسال را تربیت "مدیران انرژی" اعلام کرد و گفت: همچنین تلا‌ش کردیم امسال "مدیران انرژی" تربیت کنیم مدیران انرژی یعنی "مدیریت انرژی" در خانه ها به فرزندان سپرده شود و آموزش در این زمینه را به زودی در مدارس آغاز می کنیم. 
 
حسینی تاکید کرد: افرادی که بتوانند مصرف گاز منازل خود را ۱۰ الی ۱۵ درصد در فصول سرد سال یعنی از آذر ماه کاهش بدهند یک هدیه ارزشمند به آن ها تقدیم می کنیم تا این دانش آموزان الگوهای رفتاری را به ما بزرگترها آموزش دهند.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار