معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان از ارائه خدمات مشاوره ای به 17 هزار و 790 نفر از شهروندان در استان به صورت حضوری و تلفنی خبر داد و گفت: در این راستا 71 درصد پرونده های ارجاعی منجر به مصالحه شده است.
کد خبر: ۱۱۰۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵ 29 April 2023
به گزارش تابناک کرمانشاه سرهنگ "محمدرضا یاری" با تبریک روز مشاوره به اهم اقدامات صورت گرفته مرکز مشاوره و مددکاری معاونت فرهنگی اجتماعی کرمانشاه در سال گذشته پرداخت و اظهار داشت: یکی از این اقدامات برگزاری جلسات مشاوره فعال در مناطق و محلات آسیب‌زا و پرخطر بمنظور  پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه به خصوص محلات آسیب زا بوده که در این راستا 429 جلسه تشکیل و 11 هزار و 78 نفر آموزش های لازم را فرا گرفتند.
 
وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته برگزاری 298 جلسه تعاملی با سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در راستای انجام ماموریت های انتظامی بوده است.
 
سرهنگ یاری افزود: انتشار 884 پیام بهداشت روان، 56 تراکت و 64 بروشور در فضای مجازی، ارائه 177 مقاله در سایت های خبری و نشریات و حضور فرمانده، مدیران و کارشناسان انتظامی استان در 73 برنامه رادیویی و تلویزیونی به منظور ارتقاء سطح آگاهی شهروندان و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه از دیگر اقدامات انجام گرفته بوده است.
 
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه تصریح کرد: در راستای توسعه و تقویت زیرساخت های عمومی و تخصصی مشاوره و مددکاری و همچنین ارتقاء سطح دانش علمی مشاوران و مددکاران یک جلد کتاب با عنوان "سایه خاکستری خشونت" برگفته از اطلس آسیب های روانی - اجتماعی استان به رشته تحریر درآمده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار