عباس مشیری از صدور رای محکومیت امور مالیاتی خوزستان به طرفیت شهرداری لیکک خبر داد .
کد خبر: ۱۱۰۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ 06 May 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، عباس مشیری از صدور رای محکومیت امور مالیاتی خوزستان به طرفیت شهرداری لیکک خبر داد و گفت با عنایت خداوند تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوان این شهرداری در جهت دریافت سهم عوارض حق آلایندگی از نفت موثر واقع شد و حکم دادگاه مبنی بر محکومیت ۱۳۴ میلیارد تومانی امور مالیاتی خوزستان صادر شد.

شهردار شهر لیکک تشریح کرد: به دنبال عدم پرداخت سهم عوارض آلایندگی از نفت توسط امور مالیاتی خوزستان، ابتدا این شهرداری با همکاری و تلاش مسئولین محترم استانی، نماینده محترم مردم در مجلس و خاصه شورای محترم شهر رایزنی‌ها و تلاش فراوانی داشته که متاسفانه با گذر زمان و وعده‌های تحقق نیافته مسئولین مربوطه در خوزستان و سازمان‌های مرکزی در تهران مواجه شدیم، به همین علت پیگیری قضایی را در پیش گرفتیم و در جهت جلوگیری از تضییع حق و بهره بردن از فرصت، شهرداری همزمان توسط وکلا و نمایندگان حقوقی خود اقدام به طرح شکایت علیه شرکت نفت و سازمان امور مالیاتی نموده است. با دریافت استعلامات لازم و نظریه دیوان عالی کشور و دعوت از کارشناسان خبره کشوری در حوزه نفت و گاز و بعد از تلاش‌ها و پیگیری‌های جدی در حوزه قضایی در نهایت این شهرداری توانست امور مالیاتی خوزستان را محکوم به پرداخت ۱۳۴ میلیارد تومان سهم عوارض آلایندگی نمایند.
عباس مشیری از حمایت و همکاری شورای شهر، نمایندگان حقوقی خود، وکلای پرونده، حوزه قضایی استان و شهرستان بهمئی خاصه ریاست محترم دادگستری شهرستان که با رعایت بی طرفی و تبعیت از قانون در جهت اجرای عدالت و احقاق حق مردم بهمئی نهایت جدیت و تلاش و انصاف را داشته اند تشکر کرد.

شهردار شهر لیکک در پایان تاکید کرد که در جهت احقاق حق مردم بهمئی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و تمام توان خود را در مسیر خدمت به شهروندان بکار خواهیم گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار