جلسه بررسی مشکلات اجتماعی استان کرمانشاه با حضور دبیر شورای اجتماعی کشور و مدیران ارشد استانداری کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸ 09 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، در ادامه پیگیری‌ها و نشست استاندار کرمانشاه در شورای اجتماعی کشور، نشست بررسی مسائل و آسیب‌های اجتماعی استان کرمانشاه شامگاه دوشنبه با حضور حجت الله غلامعلی معاون دبیر شورای اجتماعی کشور، علی شعبانی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی، طهماسب نجفی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی، فرماندار کرمانشاه و مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه در سالن شهید قلیوند برگزار شد.

در این جلسه ابتدا آمار و گزارشی از وضعیت آسیب‌های اجتماعی استان به ویژه با موضوع محلات حاشیه نشین شهر کرمانشاه ارائه شد و در ادامه برخی از اعضای جلسه با اشاره به مخاطرات آسیب‌های اجتماعی در کرمانشاه خواستار توجه و تمرکز هر چه بیشتر شورای اجتماعی کشور به این معضلات و اجرای پیشنهادات استان شدند.

جلسه شورای اجتماعی کشور به ریاست وحیدی وزیر کشور در فروردین ماه امسال به بررسی و رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی کرمانشاه اختصاص یافت.

در این جلسه شورای اجتماعی، اعضا ظرفیت‌های خود را برای کمک به رفع مشکلات کرمانشاه بیان کردند و در نهایت مصوب شد که استاندار کرمانشاه بر اساس ریز مشکلات و مسائل استان برنامه‌های پیشنهادی در هر بخش را برای برطرف کردن آنها تهیه کند تا با ارائه در شورای اجتماعی کشور از کمک، همکاری و مشارکت تک تک اعضای برای حل آنها استفاده شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار