رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه:
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و گفت: امسال بر اساس پیش بینی ها آماده غربالگری و سنجش ٣۵ هزار نوآموز هستیم.
کد خبر: ۱۱۰۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱ 14 May 2023

 رحمت الله جلیلیان

علی محمد بیگی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس پیش بینی ها در استان کرمانشاه برای سنجش 35 هزار نفر برنامه ریزی کردیم، تا کنون  حدود 28 هزار و 200 نفر نوبت گرفتند که سنجش آن ها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سنجش حدود 7 هزار نفر ناتمام مانده و مراجعه آن ها ضروری است، افزود: با توجه به اینکه ثبت نام نوآموزان (پایه اول) از 9 اردیبهشت ماه آغاز می شود، سازمان به جهت انجام عملیات سنجش به موقع نوآموزان، اتمام سنجش را 10 خرداد ماه اعلام کرده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: از والدین نوآموزان تقاضامندیم عملیات ثبت نام سنجش و سایر مراحل آن را به موقع انجام دهند.

وی گفت: انجام واکسیناسیون بر عهده همکاران شبکه بهداشت و درمان استان در مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت است که نوآموزان بعد از غربالگری سنجش در حوزه تحصیلی و سلامت باید به این مراکز مراجعه کنند تا کارت واکسیناسیون آن ها تکمیل شود و برای ثبت نام به مدیران مدارس ابتدایی در سطح استان مراجعه کنند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار