رئیس کمیته امداد میاندرود گفت: در ۳ ماهه ۱۴۰۲ حامیان مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان به حساب مستقیم فرزندان ایتام و خانواده های طرح محسنین به صورت نقدی و کالا واریز و اهدا نموده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل (۱۱۳٪) رشد داشته است.
کد خبر: ۱۱۰۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳ 11 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، محمد تقی جلالی اظهار داشت: ۲۰۴۰ نفراز حامیان شهرستان میاندرود از ۱۷۵ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین این شهرستان حمایت می نمایند.

وی افزود: در ۳ ماهه ۱۴۰۲ حامیان مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان به حساب مستقیم فرزندان ایتام و خانواده های طرح محسنین به صورت نقدی و کالا واریز و اهدا نموده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل (۱۱۳٪) رشد داشته است. ‌

رئیس کمیته امداد میاندرود تاکید کرد: خیران عزیز درصورت تمایل می توانند با مراجعه حضوری به واحد اکرام ایتام کمیته امداد شهرستان برای مشارکت در طرح اکرام و محسنین و همچنین از طریق سامانه اکرام به صورت اینترنتی به آدرس ekram.emdad.ir اقدام نمایند.

جلالی بیان داشت: خیران، حامیان و افراد نیکوکار می‌توانند کمک های خود را به صورت نقدی و غیر نقدی در بخش‌های مختلف از جمله: معیشت، مسکن، درمان، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی، قرض ماندگار، سپرده گذاری، تامین هزینه های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و... به کمیته امداد تحویل داده، تا در اسرع وقت در اختیار نیازمندان واقعی قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۳۵۸۲ نفر در میاندرود تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار