مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: تاکنون حدود ۱۰ درصد از برنامه اشتغال استان تحقق پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶ 11 July 2023

اصغر رشنودی در نشست شورای اشتغال خوزستان که امروز، ۲۰ تیرماه در اهواز برگزار شد، با اشاره به پیگیری‌ها برای پرداخت تسهیلات کم‌بهره اشتغالزایی در راستای جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ اظهار کرد: سهمیه استان خوزستان در این زمینه ۳ هزار و ۸۲ میلیارد تومان است که از این سهمیه تاکنون یک هزار و ۲۸ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه برای جذب باقی مانده این سهمیه تا پایان تیرماه فرصت داریم؛ امیدواریم تلاشی انجام شود تا بتوانیم سهم قابل قبولی را در این خصوص جذب و پرداخت کنیم.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به بحث مهارت آموزی فنی و حرفه‌ای و خوشه کسب و کار بوم‌گردی خوزستان گفت: با یک نگاه ایجاد اشتغال فرابخشی امیدواریم تا در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰ هزار شغل را در این حوزه در استان خوزستان ایجاد کنیم.

رشنودی عنوان کرد: امسال ۴۰ دستگاه در استان وظیفه دارند ۶۳ هزار شغل را ایجاد کنند و تاکنون حدود ۱۰ درصد از برنامه اشتغال استان تحقق پیدا کرده است.

وی بیان کرد: امیدواریم این عدد اشتغال برنامه‌ریزی شده در استان محقق شود ولی ما به دنبال ایجاد اشتغال پایدار هستیم و امیدواریم این مهم در استان خوزستان رقم بخورد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار