کد خبر: ۱۱۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 14 October 2015
رییس پلیس راهنمایی ورانندگی استان البرز به منظور ایجاد امنیت و روان سازی ترافیکی در ایام ماه محرم از مسئولان هیات های مذهبی خواست ضمن رعایت قوانین با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ همایون شریفی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: لازم است برای پیشگیری از بروز راهبندان، هیات های عزاداری هنگام حرکت در معابر یک بخش از خیابان را برای عبور وسایط نقلیه خالی نگه دارند.

وی اظهار داشت: هماهنگی مسیرحرکت دسته های عزاداری با ماموران راهنمایی و رانندگی و اعمال تسیهلات ترافیکی در محل ،کاهش مشکلات عبور و مرور در معابر اصلی و فرعی را به همراه دارد.

وی تصریح کرد: پرهیز از برپایی ایستگاههای صلواتی توسط هیاتهای مذهبی در معابر و میادین پرتردد نیز نقش بسزایی در پیشگیری از بروز اختلال در عبور مرور خودروها و ایجاد راهبندان دارد.

شریفی تاکید کرد: راکبین موتور سیکلت ها نیز ضمن رعایت کامل مقررات لازم است از تردد غیر ضروری در اطراف اماکن برگزاری مراسم سوگواری خودداری کرده و ضمن استفاده از کلاه ایمنی از سوار کردن سرنشینان اضافی که خطر تصادفات را افزایش می دهد پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به حرکت هیاتهای مذهبی در معابر، رانندگان باید ضمن رعایت سرعت مطمئنه توجه و تمرکز کافی به رانندگی داشته و مراقب عابران در سطح سواره رو بویژه هنگام شب باشند.

وی ، پرهیز از ورود به داخل دسته های سوگواری در حال حرکت و توقف منجر به سد معبر و توجه به توصیه های پلیس را از دیگر نکات ضروری دانست که باید رانندگان به آن توجه کنند.

شریفی ، همچنین از شهروندان خواست درصورت نیاز و وجود موانع ترافیکی، با مرکز فوریتهای پلیس (110) تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار