رئیس مرکز مدیریت راه‌‌های استان کرمانشاه:
رئیس مرکز مدیریت راه‌‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ۷۲ هزار و ۵۵۸ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه پاسخگویی شده است.
کد خبر: ۱۱۲۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ 18 September 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، عمران قیاسی اظهار کرد: در پنج ماهه سال‌جاری، ۷۲ هزار و ۵۵۸ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه پاسخگویی شده است.

وی افزود: کارشناسان مرکز مدیریت راه ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات، شکایات و پیشنهادات هموطنان هستند و طی پنج ماهه سال‌جاری ۹ هزار و ۱۱۳ تماس را پاسخ دادند.

قیاسی ادامه داد: هموطنان می‌توانند شکایات خود را در حوزه راهداری، حمل و نقل مسافر و کالا با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها مطرح و با دریافت کد پیگیری در جریان اقدامات انجام شده قرار گیرند.

وی درباره شکایات ثبت شده در سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها طی پنج ماهه گذشته گفت: در حوزه حمل و نقل کالا یک هزار و ۱۹۶ تماس، حمل و نقل مسافر، ۲۴۱ تماس و حوزه راهداری ۷۱۰ تماس بوده است که این شکایات با ارجاع به حوزه های مختلف رسیدگی و پاسخ داده شده است.

قیاسی درباره بخش گویای سامانه ۱۴۱ گفت: این بخش از سامانه با شماره گیری ۱۴۱ به صورت گویا برای راهنمایی هموطنان به صورت دائم به روز رسانی می‌شود و در این بخش از وضعیت آب و هوا، انسداد راه‌ها، وضعیت جاده در محورهای کوهستانی و ترافیک موجود در محورهای مواصلاتی را به اطلاع تماس گیرنده می‌رساند.

وی افزود: در پنج ماهه گذشته، ۶۳ هزار و ۴۴۵ تماس با بخش گویای سامانه ۱۴۱ گرفته شده و هموطنان اطلاعات محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه را دریافت کردند.

قیاسی تأکید کرد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها، پل ارتباطی کاربران جاده‌ای با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه است و می‌توانند شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق این سامانه اعلام کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رسیدگی و پاسخگویی اقدام شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار