امام جماعت مسجد قائم (عج) شهرستان نکا طی پیامی، هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۲۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ 21 September 2023

 

پیام تبریک امام جماعت مسجد قائم (عج) نکا به مناسبت هفته دفاع مقدس  

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام علی احمدی، طی پیامی، هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

هشت سال دفاع مقدس هم‌چون برگ زريني در تاريخ پرافتخار جمهوري اسلامي مي‌درخشد، در اين دوران طلايي مردم ايران اسلامي با همدلي، صبر، وحدت، ايثار، شجاعت و جانفشانی در مقابل دشمن دژخيم ايستادگی کردند و اجازه ندادند حتی يک وجب از خاک کشورمان به تاراج برود.

پايمردي حماسه‌سازان در دوران هشت سال دفاع مقدس يک سند افتخار برای جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، اين سند نمادی از مقاومت و مظلوميت ملتى است كه قله‌هاى سربلند حماسه و استقامت را در دفاع از ميهن عزيزمان طی کردند و آزادی و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند.

جنگ بين ايران و دشمن بعثی، جنگ بين دو کشور و تنها براي حفظ خاک نبود، بلکه در اين جنگ نابرابر رزمندگان دلاور برای دفاع از باورهاي دينی در مقابل رژيم بعث عراق و هم‌پيمانانش در شرق و غرب ايستادند، به همين دليل جنگ تحميلی به‌نام دفاع مقدس نام گرفت.

آرامش و امنيت امروز کشور مرهون مجاهدت‌های دلاورمردانی است که از جان و مال خود گذشتند و اجازه ندادند دشمنان به جان، مال و ناموس هموطنانشان تعرض کند، بنابراين بايد همواره مرهون زحمات و ايثارگري‌هاي شهدا، آزادگان، جانبازان و ايثارگران کشور عزيزمان ايران باشيم.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطر امام عظيم الشان(ره) و شهداي گرانقدر جنگ تحميلي، هفته دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، خانواده معظم شهدا، آزادگان سرافراز، جانبازان گرانقدر و ايثارگران رشيد به‌ويژه مردم شريف و ولايتمدار شهرستان نکا و اهالی منطقه قائم عج تبريک عرض نموده و از خداوند متعال براي همه خدمتگزاران اين مرز و بوم سلامتي و سعادت مسئلت دارم.

علی احمدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار