سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی گفت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان‌شمالی بیش از ۳۰ هزار مترمربع از اراضی ملی استان به ارزش تقریبی ۳۳۱ میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرده است.
کد خبر: ۱۱۳۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷ 05 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، صبح امروز سیدعلی میرکریمی، سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان‌شمالی بیش از ۳۰ هزار مترمربع از اراضی ملی استان به ارزش تقریبی ۳۳۱ میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرده است.

وی گفت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان‌شمالی ضمن جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض اراضی تحویلی دولتی و ملی، طی ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۲ با اجرای ۱۳ مورد عملیات رفع تعرض فوری و اجرای احکام قضایی موفق به باز پس گیری حدود ۳۰۵۸۰ مترمربع از اراضی ملی با ارزش تقریبی ۳۳۱ میلیارد ریال شده است.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی با اشاره به جزئیات این ۱۳ مورد افزود: از این ۱۳ مورد ۱۰ مورد مربوط به رفع تعرض فوری به مساحت ۴ هزار و ۸۰ مترمربع و ارزش تقریبی بیش از ۵۳ میلیارد ریال در شهر‌های استان و ۳ مورد اجرای احکام به مساحت ۲۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع و به ارزش تقریبی ۲۷۷ میلیارد ریال است که در کلیه عملیات‌ها، نسبت به رفع تصرف کامل اراضی دولتی اقدام گردید.

میرکریمی در ادامه با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی این گونه گفت: شهروندان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار