رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه زمان جنگ حتی سیم خاردار و سلاح سبک نداشتیم، گفت: اما امروز آنچه آمریکا و غربی‌ها را به ستوه آورده این است که مهمترین و پیشرفته‌ترین پهباد دشمن را به زیر می‌کشانیم، در خاورمیانه اگر قدمی برداشته می‌شود باید نقش جمهوری اسلامی دیده شود.
کد خبر: ۱۱۳۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ 08 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی امروز ظهر در نشست سراسری انتظامی کشور با گروه‌های مرجع و اقشار تاثیرگذار که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اولین دستاورد انقلاب اسلامی برقراری نظام بر پایه مردم سالاری دینی است، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم در همه عرصه‌ها پررنگ است، این در حالی است که قبل از انقلاب مردم جایگاه خاصی نداشتند.

وی خاطر نشان کرد: تاثیرگذاری مردم در عرصه‌های امنیتی، اجتماعی، برقراری نظم و امنیت قابل توجه است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی لرستان گفت: در زمان طاغوت حضور مردم در انتخابات صوری بود، اما امروز حضور مردم واقعی و تاثیر گذار است.

حسینی استقلال سیاسی و پایدار را از دیگر دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: مهمترین ویژگی رژیم پهلوی در بعد خارجی وابستگی به مستکبران جهانی بود، اما امروز جمهوری اسلامی تامین کننده امنیت داخلی، مباحث اقتصادی و سیاسی ملت خود است.

وی با اشاره به اینکه ارتش در رژیم پهلوی حافظ منافع کشور‌های خارجی بود، گفت:، اما امروز نیرو‌های مسلح ما حافظ منافع ملی و اسلام هستند و جان خود را برای امنیت کشور تقدیم می‌کنند، نیروی انتظامی از ابتدای سال تاکنون ۵۳ شهید و سال گذشته ۶۸ شهید تقدیم کرده است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه زمان جنگ حتی سیم خاردار و سلاح سبک نداشتیم، خاطرنشان کرد:، اما امروز آنچه آمریکا و غربی‌ها را به ستوه آورده این است که مهمترین و پیشرفته‌ترین پهباد دشمن را به زیر می‌کشانیم و در خاورمیانه اگر قدمی برداشته می‌شود باید نقش جمهوری اسلامی دیده شود.

حسینی خاطرنشان کرد: توجه به نقش جمهوری اسلامی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی اقتدار نظام جمهوری اسلامی و نیرو‌های مسلح را می‌رساند.

وی با اشاره به حمله به پایگاه عین الاسد، گفت: اینکه کشوری به منافع و پایگاه آمریکای حمله کند، غیر قابل باور بود، اما جمهوری اسلامی با حمله به عین الاسد اعلام کرد اگر منافع کشور به خطر بیفتد منافع آمریکا را در هر کجا به خطر می‌اندازد.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی لرستان تاکید کرد: اگر این استقلال سیاسی، دفاعی و نظامی نیست، پس چه عنوانی می‌توانیم برای آن به کار ببریم.

حسینی در پایان پیشرفت‌های علمی و پزشکی را از دیگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: قبل از انقلاب پزشکان خارجی کار درمان را در کشور انجام می‌دادند و امروز بیمارستان نمازی شیراز سالانه پذیرای ۵۰ هزار نفر بیمار از کشور‌های خارجی است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار