معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت: باید از ظرفیت بسیج به عنوان قوی ترین نهاد مردمی در مقابله با جرائم و آسیب های اجتماعی استفاده شود.
کد خبر: ۱۱۳۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷ 05 November 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمدحسین رحیمی زاده در نشست با فرماندهان بسیج ادارات ناحیه شهید الله داد یزد، افزود: در همه دنیا از ظرفیت نهادهای مردمی جهت پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی استفاده می کنند و این انتظار وجود دارد تا بسیج به عنوان قوی ترین و پر اهمیت ترین نهاد مردمی در کشور در زمینه پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب ها در میدان عمل حاضر باشد.
وی تصریح کرد: در حوزه ادارات بسیج می تواند با دقت عمل در خصوص انجام صحیح و به موقع وظایف و همچنین پیشگیری از ترک فعل هایی که منجر به خسران جامعه می شود نقش اسای ایفا نماید.
این مقام قضایی با بیان اینکه بیشتر جرائم و تخلفات در حوزه ادارات ناشی از ناآگاهی و کم اطلاعی است، گفت: پایگاه های بسیج اداران با آسیب شناسی شرایط موجود با ارائه بسته های آموزشی و فرم های انذار و هشدار از شکل گیری برخی از مسائل پیشگیری نمایند.
وی بر تقویت نهاد خانواده با بهره گیری از شیوه های تبلیغی، ترویجی و آموزشی تأکید کرد و ابراز داشت: بسیج رسانه و بسیج هنرمندان باید نسبت به موضوعات مبتلابه جامعه اشراف داشته باشد و فعالیت خویش را در این زمینه برنامه ریزی نماید.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد، یا یادآوری سلحشوری و ایثار نیروهای بسیجی در عرصه دفاع مقدس، گفت: امروز نیز جنگ وجود دارد و تنها عرصه آن از جنگ سخت و نظامی به جنگ نرم و فرهنگی تبدیل شده است.
رحیمی زاده خاطرنشان کرد: ظرفیت بسیج یک ظرفیت بی بدیل و ارزشمند در عرصه های مختلف است که می توان با بهره گیری از آن در بسیار از امور برنامه ها را تسهیل و تسریع کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار