رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال گفت: با اتمام پروژه ساختمانی اورژانس خلخال ۳۲ تخت به تخت‌های بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال اضافه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱ 23 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل، مهرداد حامدی، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اظهار کرد: با اتمام پروژه ساختمانی اورژانس خلخال ۳۲ تخت به تخت‌های بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال اضافه می‌شود و با این افزایش مجموع تخت‌های بیمارستان امام خمینی این شهر به بیش از ۱۷۰ تخت بیمارستانی جهت خدمت به مردم خواهد رسید.

وی افزود: برای این پروژه تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات در نظر گرفته شده که از سوی وزارت بهداشت و منابع داخلی هزینه شده و بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال گفت: اعتبار پیش نیاز برای تکمیل این طرح به صورت کامل و مرحله معماری این پروژه بیش از ۷۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است که درصورت تامین اعتبار در عرض ۱۸ ماه تحویل داده می‌شود و در کنار این پروژه، ۲ بخش فوق تخصصی گوارش و هماتولوژی طراحی شده که راه‌اندازی خواهد شد.

حامدی در خصوص وضعیت محوطه بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال نیز گفت: امسال از اوایل مهر ماه کار بهسازی و آسفالت معابر و جدول‌کشی و خط‌کشی محوطه بیمارستان و رسیدگی به فضای سبز انجام شده که در مجموع بیش از سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از منابع داخلی هزینه شده است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار