امام جمعه اراک:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک شعار فرزند کمتر زندگی بهتر را غیرمنطقی دانست و گفت: تا سال ۱۳۷۳ نیاز به کاهش فرزندآوری در کشور احساس می‌شد، اما بعد از آن باید این تفکر اصلاح می‌شد که دشمن با تلقین تفکر جلوگیری از فرزندآوری و تک فرزندی سعی در تضعیف جمهوری اسلامی ایران داشت.
کد خبر: ۱۱۴۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷ 15 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله « قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک در مصلی بیت المقدس، بیان کرد: از طرح های جمعیتی باید برای افزایش فرزندآوری و افزایش جمعیت استفاده و فتنه دشمن نابود شود.

وی نژادپرستی و ظالم را مشخصه بارز اسرائیل و آمریکا دانست و گفت: نمونه بارز ظلم سرداران ظلم و جنایت به هشت میلیارد مردم کره زمین در نظر گرفتن حق وتو است که هر زمان موضوعی بر خلاف میلشان باشد این حق را برای خود قائل و برای جمعیت دنیا تصمیم می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: این در حالی است که همیشه ظالمان جهان ادعای این را دارند که همه با هم برابرند اما برای خود حقی بیش از سایر مردم قائل هستند.

آیت الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه کل جمعیت یهودیان در دنیا به پنج میلیون نفر هم نمی‌دسد و بسیاری از ساکنان اسرائیل از ایران و دیگر کشورها به سرزمین اشغالی مهاجرت کرده اند، گفت: بایدن نمونه یک نژادپرست است و برای نژاد کمی از مردم حقی بیش از سایر افراد قائل است و به خود اجازه کشتار مردم را می دهد این در حالی است که همه انسان ها با هم برابرند.

وی عنوان کرد: همه دنیا امروز خواستار آتش بس هستند اما این جنایتکاران به ظلم خود و کشتار مردم ادامه می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مجاهدت و ایستادگی دیروز مردم این کشور باعث شد ایران اسلامی امروز در دنیا یک قدرت مهم باشد و این راه امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) بود و امروز جهانیان باید بر اصول نبوت و ولایت پایبند باشند تا به عدالت و از بین بردن تبعیض ها در دنیا برسیم.

آیت الله دری نجف آبادی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمله در خصوص ساخت مجموعه خاتم الانبیا(ص) در اراک، گفت: نیاز است برای تکمیل این مجموعه کمک شود.

وی با اشاره به حمله تروریستی به سیستان و بلوچستان و شهادت ۱۲ نفر و تعدادی مصدوم در شب گذشته تصریح کرد: دفاع از مرزها باید جدی تر انجام شود و در صورت نیاز با کشورهای همسایه مذاکره و برای ریشه‌کن کردن تروریست برنامه‌ریزی شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار