مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: گشت‌زنی حفاظتی در عرصه‌های جنگلی استان تشدید شده و با متخلفین به شدت برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ 16 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل، محمود قلی‌زاده در جلسه هماهنگی کنترل جنگل‌های استان، اظهار کرد: گشت‌زنی حفاظتی در جنگل‌های استان تشدید خواهد یافت و برخورد جدی و قاطع با متجاوزین به عرصه‌های ملی انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: حدود ۹۰ نفر از نیرو‌های اداره کل و یگان حفاظت منابع طبیعی و شهرستان‌های نیر، نمین، اردبیل و سرعین به‌صورت شبانه‌روزی عرصه‌های جنگلی را کنترل و با متجاوزین به این عرصه‌ها برخورد قاطع خواهند کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: علاوه بر نصب دوربین ثابت با شعاع دید بالا عرصه‌های جنگلی استان با ۲ دستگاه پهباد کنترل می‌شود و با مراجع قضایی و نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی هماهنگی‌های لازم انجام گرفته و برای برخورد با متخلفان احتمالی که اقدام به خروج هیزم، قطع درختان جنگلی و ایجاد کوره‌های زغال کنند، به‌طور جدی و قاطع برخورد قانونی به‌عمل خواهد آمد.

قلی‌زاده ادامه داد: خط قرمز یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان حفاظت و تامین امینت در عرصه‌های منابع طبیعی است و در این خصوص با هیچ کسی تعارف نداریم و با متجاوزین، متخلفین و متصرفین به این مواهب الهی و خدادادی، به شدت برخورد خواهیم کرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار