رئیس شورای وحدت استان: لیست اعلامی شورای ائتلاف برای تبریز، لیست مشترک بین شورای وحدت و ائتلاف میباشد.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴ 25 January 2024

حجت الاسلام حسین ایمانی رئیس شورای وحدت استان آذربایجان شرقی در مصاحبه اختصاصی با تابناک در رابطه نحوه ارائه لیست انتخاباتی این شورا برای انتخابات مجلس دوازدهم گفت: شورای وحدت استان درصدد آن است که هماهنگی حداکثری بلکه صددرصدی با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان داشته باشد، بدین منظور شناسایی، مصاحبه، نظرسنجی میدانی و تشکیل کیفی لیست به صورت مشترک و در راستای هم افزایی و تکمیل دنبال میشود.

وی در ادامه افزود: برای هر ۱۹ کرسی نمایندگی استان این راهبرد حاکم است و امیدواریم با دو آرمان افزایش میزان مشارکت عمومی و کمک به افزایش کیفی مجلس تحول خواه انقلابی برای لبیک عملی به ندای رهبر عزیزتر از جانمان امام خامنه ای با همراهی تمام اقشار دلبسته به عزت ایران اسلامی و آذربایجان غیور موفق باشیم، انشاالله.

حسین ایمانی در رابطه با لیست اعلامی شورای ائتلاف برای تبریز گفت: لیست اعلام شده از سوی دبیر شورای ائتلاف برای شهرستان تبریز، لیست مشترک بین شورای ائتلاف و وحدت استان میباشد.

وی در پایان افزود: در رابطه با شهرستان ها نیز پس از طیّ پروسه های ابلاغی از مرکز و تدابیر استانی لیست مورد نظر بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :