مردم ولایت‌مدار اردبیل باری دیگر با حضور حداکثری خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌آفرینی کرده و دلبستگی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۱۱۵۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵ 11 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل، مردم متدین و انقلابی شهرها، بخش‌ها و روستاهای مختلف استان اردبیل به خیابان‌ها آمده و بار دیگر با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و شهیدان تجدید بیعت کردند.

در شهر اردبیل اقشار مختلف مردم از مسیر ایستگاه سرعین تا مصلای این شهر راهپیمایی کرده و با دادن شعارهای انقلابی با حضور حماسی پایبندی خود به آرمان های مقدس انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.

 

راهپیمایی کنندگان شعارهای «۲۲بهمن ماه یوم الله یوم الله» ، «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر رژیم صهیونیستی»، «استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی» سر می‌دادند.

کودکان و نوجوانانی که بادبادک های مزین به شعارهای انقلابی در دست داشتند، کودکانی که صورت خود را به رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران مزین کرده بودند، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و برپایی ایستگاه نقاشی کودکان از جمله جلوه های حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال اردبیل بود.

راهپیمایی کنندگان اردبیلی در پایان راهپیمایی خود بیانیه سراسری راهپیمایی ۲۲ بهمن را با شعارهای الله اکبر تایید کردند.

در برخی از روستاهای استان اردبیل کشاورزان همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با رژه تراکتوری، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار