کد خبر: ۱۱۵۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸ 24 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 05/12/1402 تقدیم حضور می گردد.

---------------------------------

شرور و قاتل فراري در دام پليس 

فرمانده انتظامي استان مازندران از دستگيري شرور و قاتل متواري و همدست وي در عمليات ضربتي ماموران پليس امنيت عمومي استان و شهرستان آمل خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردارحسن مفخمي شهرستاني در تشرسح جزئيات اين خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره شرارت، تيراندازي، تخريب اموال عمومي و اخلال در نظم و امنيت عمومي توسط فردي در يکي از روستاهاي شهرستان آمل موضوع در دستور کار ماموران انتظامي آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي استان مازندران، تصريح کرد: با همکاري اطلاعاتي ماموران پليس امنيت عمومي استان و شهرستان آمل متهم که پس از قتل يکي از شهروندان در اقدامي مسلحانه، از محل متواري شده بود، پس از ماه ها کار اطلاعاتي در مخفيگاهش شناسايي شد .

سردارمفخمي، خاطرنشان کرد: اين متهم 30 ساله به همراه همدستش که در مجموع داراي 15 فقره سابقه شرارت، قدرت نمايي، ايجاد درگيري ، ضرب و جرح و تيراندازي در شهرستان آمل بوده اند در عمليات ضربتي ماموران پليس دستگير و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند .

اين مقام انتظامي در خاتمه در هشداري به مخلان نظم و امنيت عمومي، گفت: امنيت و آسايش مردم خط قرمز پليس است و کساني که بخواهند به هر نحوي آن را خدشه دار کنند با آنان قاطعانه و برابر با قانون برخورد خواهد شد .

---------------------------------

دستگيري 5آدم ربا و رهايي گروگان در بابل

جانشين انتظامي استان مازندران از دستگيري 5 آدم ربا و رهايي گروگان طي مدتي کمتر از 8 ساعت پس از وقوع جرم خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار"سيد موسي حسيني" در تشريح اين خبر، گفت: در پي وقوع يک فقره آدم ربايي در شهرستان بابل ، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي از انجام اقدامات پليسي گسترده براي شناسايي مخفيگاه آدم ربايان خبر داد و  افزود: با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي کارآگاهان پليس آگاهي موفق شدند، مخفيگاه متهمان را در يکي از شهرهاي استان شناسايي کنند.

جانشين انتظامي استان مازندران اضافه کرد: ماموران بلافاصله با هماهنگي قضايي در عملياتي ضربتي در کمتر از  8 ساعت آدم ربايان را که 5نفر بودند،در مخفيگاهشان دستگير و فرد ربوده شده را در سلامت کامل آزادکردند.

سردار سيد موسي حسيني در پايان با اشاره به تکميل پرونده و معرفي متهمان به مراجع قضائي، خاطرنشان کرد: امروز پليس به ميزاني از توانمندي دست يافته که مجرمان و اخلالگران در نظم و امنيت کشور را در کوتاه ترين زمان ممکن شناسايي و به مراجع قضائي معرفي مي کند.

---------------------------------

تاکيد بر رعايت اصول راهنمايي و رانندگي در روزهاي پاياني سال

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان مازندران در پيامي بر رعايت اصول و مقررات راهنمايي و رانندگي از سوي شهروندان در روزهاي پاياني سال و ايام انتخابات تاکيد کرد . 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ نصرالله بيگلري با اشاره به حجم تردد هاي شهري در روزهاي پاياني سال، عيد نيمه شعبان و حضور مردم در مراسم انتخاباتي کانديداهاي دوازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي گفت: لازم است رانندگان گرامي حين عبور از معابر شهري ضمن توجه به جلو با سرعت مطمئنه تردد کنند .

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان مازندان، از عابران پياده نيز خواست: براي عبور از عرض راه تنها از گذرگاه هاي پياده ،پل هاي هوايي و گذرگاه هاي زير زميني مجاز استفاده  کرد و از دويدن ، پريدن و ورود ناگهاني به سطح سواره رو خودداري کنند .

 وي با تاکيد بر اين که عبور عابران از بزرگراه ها و لابه لاي درختان و گلبوته هاي حاشيه و ميانه بزرگراه ممنوع است، اظهار داشت: عابران پياده موظفند در بزرگراه ها و خيابان هاي اصلي خارج از گذرگاه هاي تعيين شده عبور نکنند.

سرهنگ بيگلري در خاتمه بيان داشت: عابران پياده مي بايست ضمن عدم استفاده از لباس هاي تيره در شب، عبور از گذرگاه هاي تعيين شده و قسمت هاي روشن معابر عمومي از هرگونه اقدامي که ممکن است منجر به حوادث ناگواري براي آنان شور پرهيز کنند .

---------------------------------

دستگيري2 زورگير در بابل

فرمانده انتظامي شهرستان بابل از سرعت عمل پليس و دستگيري 2زورگير سابقه دار در کمتر از 2ساعت خبر داد.


سرهنگ"علي داداش تبار " فرمانده انتظامي شهرستان بابل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس،در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام يک مورد زورگيري تلفن همراه از يک دانش آموز در مسير مدرسه بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي با بيان شناسايي مخفيگاه 2متهم به زورگيري از دانش آموز با انجام اقدا

مات پليسي، تصريح کرد: ماموران  پليس آگاهي بابل پس از هماهنگي قضائي هر 2 متهم  در مخفيگاهشان در يک اقدام غافلگيرانه دستگير کردند.

سرهنگ داداش تبار با اشاره به اينکه متهمان در مدتي کمتر از 2ساعت شناسايي و دستگير شدند، بيان داشت : ماموران در بازرسي دقيق از مخفيگاه متهمان 2 دستگاه تلفن همراه مسروقه و يک قبضه چاقو را کشف و آنها را پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل درپايان خاطرنشان کرد : برخورد با هرگونه ناهنجاري در کمترين زمان ممکن در دستور کار ماموران پليس بوده،و شهروندان در صورت نياز از طريق تماس با شماره 110 مي توانند از پليس درخواست کمک کنند.

---------------------------------

کشف 20 فقره سرقت و انهدام باند سرقت سيم  وکابل برق در نکا

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري3 سارق حرفه اي و کشف20فقره سرقت سيم برق و كابل هاي مخابراتي خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ " قاسم عزيزي" در بيان اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم برق و کابل هاي مخابراتي در شهرستان نکا، بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: در اين راستا ماموران پليس آگاهي 3 سارق سابقه دار را  در حين انتقال اموال مسروقه براي فروش، شناسايي و دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا تصريح کرد: سارقان دستگير شده در بازجويي هاي پليسي  به20فقره سرقت سيم و کابل برق و دکل هاي مخابراتي اعتراف کردند که پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ عزيزي در خاتمه با اشاره به نقش مشارکت وهوشياري شهروندان در برقراري نظم و امنيت ، بيان داشت: مردم عزيز در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را بلافاصله از طريق سامانه110 به پليس اطلاع دهند.

---------------------------------

دستگيري سارق طلا و جواهر در ساري 

فرمانده انتظامي شهرستان ساري از دستگيري يک سارق اماکن خصوصي با کشف 5 فقره سرقت طلا و جواهر خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"عبدالله حسن زاده" با اعلام جزئيات اين خبر گفت: در پي اعلام وقوع چند فقره سرقت، بررسي موضوع بصورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي پاسگاه هولار قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي شهرستان ساري با انجام تحقيقات پليسي،يک متهم را شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه و در کمتر از 30 دقيقه دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري در ادامه اين خبر تصريح کرد:در تحقيقات انجام شده متهم به5فقره سرقت طلاجات و اشياء قيمتي اعتراف کرد و که مقادير زيادي از وسايل مسروقه کشف و به مال باختگان برگشت داده شد.

سرهنگ حسن زاده ياد آور شد: متهم پس از تشکيل پرونده براي انجام مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد.

---------------------------------

کشف 10 فقره سرقت درگلوگاه

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري 2 سارق موتورسيکلت واحشام با10 فقره سرقت درشهرستان گلوگاه خبرداد.

سرهنگ " محمود کلواني" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در اين خصوص گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت موتورسيکلت و سرقت احشام در سطح شهرستان ، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران  پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران موفق شدند با کار دقيق پليسي 2 سارق حرفه اي را شناسايي و دستگير که پس از انتقال يگان در تحقيقات تکميلي به 10 فقره سرقت موتورسيکلت وسرقت احشام  اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه خاطر نشان کرد: در بازرسي از مخفيگاه متهمان دستگير شده مقدار زيادي آلات و ادوات و اقلام سرقتي کشف و ضبط شد.

سرهنگ  کلواني در پايان با اشاره به اينکه متهمان پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند، از شهروندان خواست: با تجهيز منازل و وسائط نقليه خود به تجهيزات امنيتي به ويژه دزدگير و قفل‌هاي استاندارد فرصت سرقت را از سارقان سلب و بدين طريق ضمن حفظ اموال خود، ما را در تامين هرچه بهتر امنيت و آرامش شهرمان ياري کنند.

---------------------------------

دستگيري3 سارقان حرفه اي با کشف 19 فقره سرقت سيم برق

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از دستگيري 3 سارق حرفه اي و کشف 19 فقره سرقت سيمهاي برق در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "بهادر ديلمي" در تشريح اين خبر، بيان داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت سيم برق، موضوع در دستور کار پليس آگاهي تنکابن قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق به شناسايي 3 سارق حرفه اي در اين ارتباط شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن، تصريح کرد: ماموران با هماهنگي قضائي در عملياتي ضربتي،هر 3سارق را در حين سرقت دستگير و از آنان مقادير زيادي سيم و کابل برق سرقتي را  کشف شد.

وي اظهار داشت: متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي به عمل آمده تاکنون به 19 فقره سرقت سيم برق

از شبکه هاي توزيع برق اعتراف کردند.

سرهنگ ديلمي با بيان اين که متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي110 اطلاع دهند .

---------------------------------

رمزگشايي پليس نور از 17 فقره سرقت

فرمانده انتظامي شهرستان نور از دستگيري يک سارق حرفه و کشف 17 فقره سرقت ساختمان هاي نيمه کاره خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس،سرهنگ احمد اميني در تشريح اين خبر بيان داشت: ماموران انتظامي شهرستان نور در پي دريافت خبرهاي متعددي مبني بر وقوع سرقت از ساختمانهاي نيمه کاره بررسي موضوع را بصورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي از شناسايي يکي از سارقان حرفه اي توسط ماموران خبر داد و تصريح کرد: ماموران پس از شناسايي مخفيگاه اين سارق خرفه اي با انجام هماهنگي قضايي در اقدامي غافلگيرانه وي را دستگير کدند.

سرهنگ اميني از اعتراف متهم دستگير شده به 17فقره سرقت از ساختمان هاي نيمه کاره در بازجويي هاي ماموران خبر داد و خاطرنشان کرد : ماموران متهم را پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور در خاتمه گفت :ماموران انتظامي نور در اقدامي ديگر 3دستگاه موتورسيکلت مسروقه را کشف کردند.

---------------------------------

دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار 

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري يکي از اراذل و اوباش سابقه دار که با تيراندازي هاي مکرر موجب سلب آسايش شهروندان در غرب استان مي شد، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "محمود حسين زاده" در اين باره گفت: ماموران در پي دريافت خبري مبني بر حضور يکي از اراذل و اوباش سابقه دار که پس از اقدام به تيراندازي و ايجاد نزاع و درگيري دريکي از شهرهاي غرب استان متواري و در محمودآباد مخفي شده بود، دستگيري وي را در دستور کار خود قرار دادند.

وي از شناسايي مخفيگاه متهم در يکي از روستاهاي شهرستان محمودآباد خبر داد و تصريح کرد: ماموران پس از انجام هماهنگي هاي قضايي در اقدامي غافلگيرانه و ضربتي، موفق شدند اين متهم فراري را دستگير کنند.

سرهنگ حسين زاده اظهار داشت:ماموران پس از تشکيل پرونده  متهم  دستگير شده را تحويل مرجع قضايي دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد در پايان گفت: پليس با اشرافيت ،پوشش اطلاعاتي کامل،رصد و پيگيري شبانه روزي و حضور به موقع خود در محل حوادث ، به هيچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهد داد.

---------------------------------

كشف بيش از 11 کيلوگرم ترياک در " قائم شهر"

فرمانده انتظامي شهرستان "قائم شهر" از كشف 11 کيلو و 700  گرم ترياک پس دستگيري يک قاچاقچي حرفه اي خبر داد. 

سرهنگ "مهدي خادمي" در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، بيان كرد: مأموران  پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان قائمشهر  در پي اطلاع از فعاليت يک قاچاقچي حرفه اي در سطح حوزه استحفاظي  بررسي موضوع را به صورت ويژه در دستور كار قرار دادند.

وي با اشاره به شناسايي مخفيگاه متهم پس از انجام اقدامات اطلاعاتي توسط ماموران ، افزود: ماموران با هماهنگي مرجع قضايي به خانه امن اين قاچاقچي مواد مخدرکه از افراد غير بودمي استان بود، اعزام و در اقدامي غافلگيرانه وي را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي "قائم شهر" با بيان اينكه ماموران در بازرسي از منزل فرد دستگير شده 11 کيلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع ترياک  راكشف كردند،اذعان داشت :اين سوداگر مرگ با تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد و شهروندان در صورت اطلاع از فعاليت چنين افرادي در محيط زندگي شان گزارش آن را به پليس 110 اعلام كنند. 

 

 

خبر سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار