فرآیند اخذ رای در سه هزار و ۵۱۴ شعبه سراسر فارس پس از سه نوبت تمدید ساعت ۲۴ جمعه یازدهم اسفند پایان یافت و شمارش آرا آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ 01 March 2024

به گزارش تابناک فارس: در استان فارس انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای برگزیدن ۱۸ نماینده در ۱۵ حوزه انتخابیه و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب پنج عضو برگزار می‌شود.

تاخیر ۲ ساعته آغاز به کار ادارات و دانشگاه های استان فارس در روز شنبه
۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۰۰:۱۴

نعمتی معاون توسعه ومدیریت استانداری فارس گفت: با توجه به طولانی شدن فرآیند انتخابات و همکاری بسیاری از کارمندان در فرآیند رای گیری، تمامی اداره‌ها و سازمان‌های دولتی به جز دستگاه‌های خدمات رسان فردا با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
دانشگاه ها و موسسات آموزش عتلی استان هم فردا با ۲ ساعت تاخیر باز می شوند.

همچنین براساس اعلام مدیر کل آموزش و پرورش فارس، همه کلاس‌های درس مدارس سراسر استان فارس، فردا شنبه ۱۲ اسفند به صورت برخط (مجازی) و در شبکه شاد برگزار می‌شود.

به جز حوزه انتخابیه شیراز و زرقان را‌ی گیری در استان فارس به پایان رسید
۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۳:۴۲
به گفته رئیس ستاد انتخابات فارس، رای‌گیری در ۱۴ حوزه انتخابیه استان در ساعت ۲۳ به پایان رسیده است و فقط در یک حوزه تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت. 
 
اسماعیل قزلسفلی امشب، ۱۱ اسفندماه در ستاد انتخابات فارس با اعلام این خبر اظهار کرد: به جز حوزه نورآباد و رستم و سپیدان و بیضا که رای‌گیری در آن‌ها ساعت ۲٠ به پایان رسیده بود، ۳ حوزه سروستان، خرامه، کوار؛ داراب و زرین دشت و لار، لامرد، مهر،‌ اوز و گراش، نیز ساعت ۲۲ به پایان زمان رای‌گیری رسیدند. 
 
وی افزود: از میان ۹ حوزه باقی‌مانده، فقط حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تا ساعت ۲۴ به رای‌گیری ادامه خواهد داد و ۸ حوزه دیگر در ساعت ۲۳ به پایان رای‌گیری رسیده‌اند. 
تمام مدارس فارس فردا ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ مجازی برگزار می‌شود
۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۵۱

تمامی کلاس‌های درس مدارس سراسر استان فارس فردا مجازی است.

زمان اخذ رای تا ساعت ۲۴ امشب در سراسر کشور تمدید شد
۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۰

 ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: زمان اخذ رای تا ساعت ۲۴ امشب تمدید شده است. در این اطلاعیه به استانداران اختیار داده شده که در حوزه هایی که مراجعه کننده ای نداشته اند ، فرایند انتخاباتبه پایان برسد.

پیش از این فرایند انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سپیدان و بیضا و ممسنی و رستم ساعت ۲۰ با نظر ستاد انتخابات استان فارس به پایان رسید بود.

استاندار فارس: نظم و هماهنگی خوبی در فرآیند اخذ رأی حاکم است
۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۰

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، حجت الاسلام موسوی رییس دادگستری استان و رئیس هیات نظارت بر انتخابات و بحرینی دادستان مرکز استان با حضور در اتاق کنترل وضعیت ستاد انتخابات استان از نزدیک در جریان روند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سراسر استان پهناور فارس قرار گرفتند.

پایان رای‌گیری در حوزه‌های سپیدان و بیضا و نورآباد و رستم/ رای گیری در بقیه شعب استان فارس ادامه دارد
۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۰
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از موافقت وزیر کشور برای پایان رای‌گیری در دو حوزه انتخابیه سپیدان و بیضا و نورآباد و رستم خبر داد.
 
اسماعیل قزل‌سفلی شامگاه امشب در نشست خبری با خبرنگاران، با اشاره به تمدید مهلت فرآیند رای گیری در سراسر شعب کشور تا ساعت 22 گفت: پس از ساعت 17:30 بعدازظهر شاهد مشارکت فشرده‌تر و گسترده‌تر در فارس هستیم.
 
معاون استاندار فارس تاکید کرد: هیچ حوزه انتخابیه‌ای نمی‌تواند فرآیند راگیری را تعطیل کند.
۷۷۰ هزار نفر در فارس رای خود را به صندوق انداختند/ ۶۰ درصد رای دهندگان جوان هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۰

رییس ستاد انتخابات فارس با بیان اینکه تا حدود ساعت ۱۵ امروز برابر استعلامات آنلاین و آفلاین ۷۷۰ هزار نفر در فارس توانستند آرای خود را به صندوق بیاندازند،گفت: حدود ۶۰ درصد رای دهندگان فارس تا این لحظه زیر ۴۰ سال سن دارند.

نتایج برخی حوزه‌های فارس همین امشب مشخص می‌شود
۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۵

به گفته رئیس ستاد انتخابات فارس نتایج برخی حوزه‌ها در شهرستان‌ها در آخرین دقایق امشب اعلام خواهد شد اما اعلام نتیجه حوزه شیراز و زرقان قطعا به صبح فردا موکول می‌شود. 

استفاده از صندوق سیار در برخی شعب بدلیل ازدحام بالا
۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۶

استاندار فارس گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای تا این لحظه که کمتر از هفت ساعت از آغاز انتخابات می‌گذرد خوب بوده و حتی در برخی شعب که به دلیل مشارکت بالا و حضور مردم شاهد ازدحام جمعیت بودیم از ظرفیت صندوق های سیار نیز برای اخذ آرای مردم استفاده شد.

پاسخ جالب رای‌ اولی‌های شیراز به شبکه‌های معاند
۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۸
مردم تخلفات انتخاباتی را به سامانه «مردم ناظر» گزارش کنند
۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۲

سخنگوی شورای نگهبان گفت: امنیت انتخابات خط قرمز برگزار کنندگان است و سامانه مردم ناظر به نشانی mardomnazer.shora-gc.ir آماده دریافت گزارش تخلفات انتخاباتی است.

ثبت رای بیش از ۳۴۶ هزار نفر از مردم استان فارس
۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۰

رییس ستاد انتخابات استان فارس گفت: بر اساس آمار تا ساعت ۱۱ صبح بیش از ۳۴۶ هزار نفر از مردم استان فارس رای دادند.

قزلسفلی از مردم استان فارس خواست تا رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند و سپس افزود: تمام همکاران ما در ستاد اجرایی، هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات تمهیدات لازم را آماده کرده‌اند تا مردم با فراغ بال و امنیت کامل در انتخابات شرکت کنند و امیدواریم امروز نیز ملت ایران در دنیا تاریخ‌ساز شوند.

بازداشت باند خرید و فروش آرا در مرودشت
۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۰

دادستان عمومی و انقلاب مرودشت، گفت: طبق گزارشات و مستندات واصله برخی از نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و روسای ستاد و طرفداران ایشان در حال خرید و فروش رای هستند که در همین خصوص یک نفر بازداشت و مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد از وی ضبط شد.

حضور پرشور شیرازی‌ها از ساعات ابتدایی صبح
۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۷

صف طویل اخذ رای در حرم مطهر شاهچراغ

 

 

 

 

امنیت انتخابات در سراسر فارس برقرار است
۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۵

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اقدامات انجام شده برای حفظ امنیت کامل فضای استان برای برگزاری انتخاباتی پرشور گفت: با همت مردم ایران شاهد خلق حماسه‌ای دوباره خواهیم بود.

حبیبی گفت: تلاش شده تا با استقرار نیروهای امنیتی از عصر روز گذشته مردم با خیال راحت و آرامش کامل به منتخبین خود رای بدهند.

 

برچسب ها: انتخابات ، مجلس ، استان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار