منتخب مردم پلدختر و معمولان در مجلس دوازدهم بلوغ سیاسی، بصیرت و زمان‌شناسی را عامل مشارکت بالا در انتخابات دانست.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲ 04 March 2024

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از ایسنا، سید حمیدرضا کاظمی اظهار کرد: میزان مشارکت مردم در روز انتخابات در کشور و استان لرستان نسبت به دوره گذشته بیشتر بود. مردم با وجود تلاش‌های گسترده دشمنان، با آگاهی و بصیرت در صحنه انتخابات حاضر شدند و این حضور، مسؤولیت ما را چند برابر می‌کند.

وی با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات، ادامه داد: این شهرستان بین شهر‌های بالای جدول قرار گرفته است که این مهم نشان از آگاهی، بصیرت و زمان‌شناسی مردم در این موقعیت حساس با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و حمایت و پیمان مجدد با نظام مقدس و رهبری داشت.

نماینده مردم پلدختر و معمولان بیان کرد: من خود را نماینده همه ملت ایران می‌دانم و قطعاً دغدغه نسبت به حوزه انتخابیه و توسعه و پیشرفت آن را دارم که به‌طور ویژه‌ای آن را پیگیری خواهم کرد.

او با اشاره به شور و حضور مردم در انتخابات، اظهار کرد: شور انتخاباتی در کشور و لرستان و به‌طور ویژه در حوزه انتخابیه معمولان، پلدختر و بخش‌های تابعه قابل توجه بود. عامل موفقیت این حماسه بزرگ، خود مردم بودند که در امنیت و آرامش کامل با مشارکت بالای خود آنچه را خواسته خویش بود، با رای خود رقم زدند.

کاظمی گفت: خود را نماینده همه مردم حوزه انتخابیه می‌دانم و در راستای توسعه و پیشرفت منطقه با وحدت و برادری تلاش می‌کنم که کشور، لرستان و حوزه انتخابیه در مسیر توسعه قرار گیرد.

وی با تقدیر از اصحاب رسانه، افزود: رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای در لرستان از عوامل اصلی ایجاد فضای انتخاباتی و تشویق مردم به حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بودند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار