فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:ملت ما مظلوم بوده، اما در عین مظلومیت مقتدر هستند.
کد خبر: ۱۱۵۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳ 11 March 2024

به گزارش تابناک لرستان، سردار نعمت‌الله باقری امروز، ۲۱ اسفندماه در اولین جشنواره سرو‌های سربلند و پنجمین جشنواره استانی ره‌آورد سرزمین نور که در مجتمع شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای برنامه امروز سه عنوان در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها تشکر از خادمان شهداست، همه ما باید شاکر خداوند باشیم که به شهدا خدمت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز کاری که خادمین شهدا انجام می‌دهند خدمات به خداوند متعال است و بایستی با این خدمت به خود ببالیم و بدانیم که امروز در چه جایگاهی قرار گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: برنامه دوم امروز گرامیداشت شهداست، شهدایی که وقتی در زندگی آن‌ها سیر می‌کنیم، چیزی جز صفا و صمیمیت، خلوص و پاکی و روحیه معنوی و انقلابی دریافت نمی‌کنیم.

سردار باقری بیان کرد: امروز آن بخشی که جا مانده‌اند و دوست داشتند مانند مادرشان فاطمه زهرا در گمنامی بمانند و هر از چندگاهی تعدادی از این شهدا تفحص می‌شوند فضای جامعه و نظام را عوض می‌کنند.

وی تصریح کرد: ما معجزات و اثرات معجزات این شهدا را در جامعه می‌بینیم و امروز محل دفن هر یک از شهدا تبدیل به یک امام‌زاده‌ای شده که مردم به زیارت آن‌ها مشرف می‌شوند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار کرد: شهدای غریب سومین موضوع جلسه امروز است، همه شهدای ما غریب و مظلوم بوده و این ۱۶ اسیر شهید نیز مظلوم و غریب بودند.

سردار باقری با بیان اینکه ملت ما مظلوم بوده، اما در عین مظلومیت مقتدر هستند، افزود: وقتی در نحوه شهادت شهدا سیر می‌کنیم در لحظات شهادتشان واقعا غریب بودند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار