استاندار مرکزی:
استاندار مرکزی گفت: سال ۱۴۰۳، شروع برنامه هفتم توسعه است و دستگاه‌های اجرایی این استان باید برای تدوین برنامه استانی و شهرستانی آمادگی کامل داشته باشند تا در چارچوب قانون این برنامه اقدامات شروع شود.
کد خبر: ۱۱۵۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲ 17 March 2024

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمه روز یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی در سالن غدیر استانداری این استان در اراک، افزود: دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در سال جاری گام‌های خوبی برداشتند، اگرچه با نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود و باید تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

وی بیان کرد: اما همچنان شعار امسال «مهار تورم و رشد تولید» کماکان در دستور کار شورای برنامه‌ریزی استان مرکزی است و فرمان سال ۱۴۰۳ هم که صادر شود، خط و راهبرد اصلی روشن‌تر می‌شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: گزارش نظارت پروژه‌های عمرانی در سال آتی به صورت دستگاهی انجام می‌شود و اولویت برای طرح‌های ۱۴۰۳، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است که باید در معرفی و ارایه پیشنهاد نسبت به این موضوع توجه ویژه شود.

مخلص‌الائمه گفت: نهضتی در دولت و استان مرکزی مبنی بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شکل گرفته که با موفقیت‌های خوبی همراه است و بسیاری از طرح‌ها تاکنون به بهره‌برداری رسید است.

وی اظهار کرد: چند پروژه نیمه‌تمام استان مرکزی منتظر کارهای نهایی برای افتتاح رسمی است و برخی طرح‌ها که تمام شده و افتتاح رسمی نشده نیز زیر بار بهره‌برداری و استفاده مردم قرار گرفته است.

استاندار مرکزی افزود: کار ابتکاری خوبی امسال با تشکیل کارگروه اقتصادی و اشتغال و سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های این استان توسط شورای برنامه‌ریزی و توسعه در فراهان، زرندیه و ساوه، صورت گرفت که برکات و پیامدهای خوبی به همراه داشت و باید ادامه پیدا کند.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: باید تلاش شود مصوبات این کارگروه اجرا و باقی نماند.

وی گفت: توفیقات خوبی در سالی که گذشت حاصل شد اما هنوز مسایل و گره‌های ناگشوده زیادی وجود دارد که باید گشوده شود و کارهای باقی مانده انجام شود تا به شرایط رضایت بخشی برسیم.

استاندار مرکزی اضافه کرد: سال آینده پرکار است و عقب افتادگی که رهبر معظم انقلاب در بیانات خود فرمودند، باید همچنان بیش از گذشته تلاش شود.

مخلص‌الائمه عنوان کرد: شورای برنامه‌ریزی نقش موثری در برنامه‌ریزی‌ها دارد و این شورا ظهور یک جریان کارشناسی قدرتمند در استان مرکزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار