کد خبر: ۱۱۶۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۷ 24 March 2024

محمد حیدری امروز (دوم فروردین ماه) در جلسه فوق‌العاده فرمانداری شهرستان رودسر که با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان درباره آب شرب این شهرستان برگزار شد، با اظهار نگرانی نسبت به وضعیت آب شرب شهرستان، خواستار سرعت بخشیدن به حل مشکل شد و اظهار کرد: هیچ عذری از کسی پذیرفتنی نیست که مردم با مشکل آب شرب روبه‌رو باشند.

وی با اشاره به وضعیت بد آب شرب رودسر در دو روز گذشته، ادامه داد: این مشکل باید فورا رفع شود، البته اکنون شرایط نسبتاً پایدار شده است؛ اما باید اطلاع‌رسانی لازم را برای همکاری مردم با هدف رعایت الگوی مصرف داشته باشیم.

فرماندار رودسر با بیان اینکه با برنامه‌ریزی مدیران و همکاری مردم می‌توانیم از پیک نوروز بگذریم، گفت: تا پایان فروردین ماه شست و شوی کامل شبکه شهرستان انجام خواهد شد که شامل رودسر، کلاچای، چابکسر و رحیم‌آباد است.

حیدری با اشاره به فراهم شدن مقدمات اجرای پروژه ۱۱۰۰ متری لوله‌گذاری رودسر، بیان کرد: پروژه آبرسانی قرارگاه محرومیت‌زدایی بسیار مهم است و برای مناطق بالادست مانند اشکورات و احمدآباد تعهداتی داریم.

وی با تاکید بر لزوم تقویت فشار آب به‌عنوان مقدمه جایگزینی پمپ با مخزن، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های قطعی سال جدید، بلندمرتبه‌سازی است تا علاوه بر حفظ اراضی به توسعه شهر کمک کنیم. بنابراین تقویت فشار آب شرب اهمیت دارد.

فرماندار رودسر با بیان اینکه با حضور مدیرعامل آبفای گیلان تصمیم‌هایی در زمینه رفع کدورت آب و اصلاح شبکه و تقویت شبکه آبرسانی و تقویت سیستم آبدهی و آبگیری مخزن بزرگ طول لات و استفاده از آب‌های سطحی و مدیریت چشمه‌سارهای شهرستان گرفته شد، افزود: پروژه آبرسانی قرارگاه محرومیت‌زدایی فعال است.

حیدری با اشاره به حضور مدیران کل دستگاه‌ها در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف در شهرستان رودسر، اظهار کرد: از ابتدای سال روند برنامه‌ریزی و ریل‌گذاری مدیریتی را تا پایان سال تنظیم خواهیم کرد و سیاست‌های دولت را در دستور کار داریم.

او با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و جلب مشارکت مردم، ادامه داد: رهبر انقلاب شعار سال جدید را «جهش تولید با مشارکت مردم» تبیین و دولت را مکلف کردند تا از ظرفیت‌های مردمی بیش از پیش برای تحقق برنامه‌های اقتصادی بهره بگیرد.

وی سد پلرود را یکی از برنامه‌های مهم سال ۱۴۰۳ دانست و افزود: به‌دنبال رفع اشکال‌ها در فرآیند اجرای این پروژه هستیم. در بخش مصرف‌کنندگان آب شرب نیز با محوریت شهرداران، برنامه‌هایی در دست اجراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار