جمعی از قهرمانان ورزش استان تهران و به‌دست‌آورندگان سهمیه المپیک ۲۰۲۴، به میزبانی اداره ورزش شمیرانات مورد تجلیل مدیران اجرایی و ورزشی استان تهران قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹ 08 April 2024

به گزارش تابناک تهران به نقل از روابط‌ عمومی اداره ورزش و جوانان شمیرانات، مراسم مذکور عصر یک‌شنبه ۱۹ فروردین ماه، با حضور محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران، سیدکمال سادات مدیرکل امور امنیتی و انتظامی، و مرتضی خدمت‌کار مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، معاونین، مدیران ستادی و کارکنان اداره کل، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، حسین رحیمی‌پور رئیس اداره ورزش و جوانان شمیرانات و کارکنان این اداره، رؤسای هیئت‌های ورزشی استان تهران و شهرستان شمیرانات، و رؤسای ادارات ورزش و جوانان حوزه‌ها و شهرستان‌های تابعه در هتل شهر تهران برگزار شد.

 در این مراسم، سید روح‌الله طوسی، کرم‌علی ایرجی، حمیدرضا حسین‌پور، و پیام نظر، معاونین امور فرهنگی و جوانان، توسعه امور ورزشی، توسعه منابع و پشتیبانی، و مسئول روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به ایراد سخن‌رانی پرداختند و مجتبی دانش‌فر، میرشاد ماجدی، و امیرعلی عرب رؤسای هیئت‌های شطرنج، فوتبال، و ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان تهران به نمایندگی از سایر هیئت‌های ورزشی مطالبی را بیان کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، ضمن قدردانی از حضور مدیران و فرهیختگان ورزش کشور و پایتخت در کنار جوانان و قهرمانان ملی، نشست برگزارشده را آمیزشی از «کسوت و تجربه» با «جوانی و انگیزه» عنوان داشت.

جوادی بر لزوم تجلیلی درخور از قهرمانان ورزش کشور تأکید کرد و برگزاری مسابقات آسیایی ناشنوایان – با شرکت بیش از چهار هزار شرکت کننده در ۲۰ رشته ورزشی – را در پائیز سال جاری نوید داد.

 وی همچنین برگزاری مسابقاتی ورزشی در سطح آسیایی پس از ۵۰ سال را امری ارزشمند در ورزش کشور کرد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پایان نیز حسن میرزاآقابیک ملی‌پوش اسبق بسکتبال و معاون اسبق توسعه ورزش اداره کل را به سمت مسئول آمایش تیم‌های باشگاه‌های ورزشی استان تهران منصوب کرد.
مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش استان تهران، با تجلیل از سید مهدی عزیزی کهن‌کسوت ورزش پهلوانی آغاز شد و سپس اعضای تیم ملی هاکی روی یخ که در نخستین روزهای سال جدید، مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا-اقیانوسیه را به مردم سرافراز ایران عیدی داده بودند - در کنار کاوه صدقی رئیس انجمن این رشته ورزشی - مورد قدردانی گرفتند.

 شایان ذکر است، ۱۶ نفر از اعضای تیم و قالب اعضای کادر فنی را قهرمانان استان تهران تشکیل داده‌اند. صدقی و اعضای تیم ملی آیس هاکی، پیراهن امضاء شده توسط اعضای تیم را به مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اهداء کردند.

 مراسم تجلیل، با قدردانی از مبینا نعمت‌زاده دارنده سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در رشته ورزشی تکواندو ادامه یافت؛ و لوح تقدیر تکواندوکار شایسته شمیرانی، به دست حسین رحیمی‌پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات اعطاء گردید. سپس از مه‌روز ساعی مربی توانای این ورزشکار موفق نیز تقدیر شد.

در ادامه، از اعضای تیم فوتسال ناشنوایان، و ملک‌محمدی تنها امید کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ در رشته ورزشی جودو نیز تجلیل به عمل آمد؛ و اعطای هدیه ۱۰۰ میلیون تومانی به وی - درصورت کسب سهمیه - از سوی مدیرکل ورزش تهران وعده داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار