مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: هیأت نجات غریق استان زنجان برنامه‌های متعددی را در سال گذشته اجرا کرده است و به شهرستان‌ها نیز توجه ویژه دارد.
کد خبر: ۱۱۶۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳ 17 April 2024

به گزارش تابناک زنجان، جواد بازرگان امروز (چهارشنبه، ۲۹ فروردین ماه) در مجمع سالانه و عمومی هیأت نجات غریق و غواصی استان زنجان، با بیان اینکه هیأت نجات غریق و غواصی استان از هیأت‌های فعال ورزشی است، اظهار کرد: در استان زنجان ۵۲ هیأت ورزشی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به تاثیرگذاری حضور روسای فدراسیون‌ها در برگزاری مجامع عمومی، گفت: اداره کل ورزش و جوانان در حد توانی که دارد تلاش می‌کند به هیأت‌های ورزشی توجه ویژه داشته باشند و حمایت بیشتری از آن‌ها کنند.

او افزود: کسب مقام سوم آموزشی نجات غریق و غواصی استان زنجان در کشور که در سال گذشته محقق شد، بیانگر فعالیت و پویایی آن است.

در ادامه این مجمع، رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان زنجان با بیان اینکه این هیأت ورزشی ۱۵۰ ورزشکار سازمان‌یافته دارد که از این تعداد ۸۳ نفر مرد و ۶۸ زن هستند، گفت: تعداد مدرسان فعال در این هیأت ۱۲ نفر است.

یوسف روحی تعداد داوران این هیأت را شش نفر اعلام و اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تلاش می‌شود برنامه‌های مختلفی به لحاظ ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف اجرا شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار