‌مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ماه مبارک رمضان امسال ۴۶۵۱ حامی جدید به جمع حامیان ایتام و فرزندان محسنین این نهاد اضافه شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴ 20 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد ، قباد مبشری ، افزود : طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از مهمترین طرح های کمیته امداد است که با هدف تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی و ترویج سنت حسنه احسان به ایتام اجرا می‌شود تا زمینه برای مشارکت افراد خیر و نیکوکار فراهم شود.

وی اظهار کرد : در ماه مبارک رمضان امسال ۴۶۵۱ حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کرده اند که ۸۵ درصد حامیان جذب شده بومی هستند.

مبشری افزود: هم اکنون هشت هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کمک های نقدی حامیان به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی آنان واریز می شود، افزود: حامیان نیکوکار در سال گذشته ۵۳ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت خود کمک کرده اند.

مبشری ضمن تقدیر از حامیان نیکوکار و همراهان کمیته امداد، گفت: از مهمترین راههای حامی شدن برای ایتام و فرزندان محسنین، علاوه بر مراجعه مستقیم به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد، مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴ است.

مبشری در پایان تصریح کرد: از تمامی مردم مؤمن و خداجوی استان دعوت می کنیم تا با مشارکت در برنامه های کمیته امداد و مخصوصاً حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین یاریگر نیازمندان باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار