مدیر کل ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، گفت: در سال ۱۴۰۳ اعتبارات حوزه اشتغالزایی بنیاد برکت ستاد اجرایی در اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه بیشتر و دامنه فعالیت هم گسترده تر خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱ 21 April 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛محمد زارع ، در جمع مجریان و تسهیلگران بنیاد برکت ستاد اجرایی استان، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۳ حوزه اشتغالزایی بنیاد برکت در اعطای تسهیلات قرض الحسنه تقویت خواهد شد لذا مجریان و تسهیلگران باید با تمام توان و جدیت بیشتر فعالیت های حوزه کار آفرینی را پیش ببرند.

وی با بیان اینکه تاکنون مدل اشتغالزایی و اعطای تسهیلات بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، موفق ترین و هدفمندترین روش در کشور بوده است، افزود: تمام ظوابط، قوانین و دستور العمل ها باید در راستای پرداخت تسهیلات به متقاضیان در نظر گرفته شود و به هیچ عنوان نباید تسهیلات خارج از چهارچوب تعریف شده پرداخت شود.

زارع با تاکید بر اینکه "سفارش" در پرداخت تسهیلات بنیاد برکت ستاد اجرایی کارساز نیست فقط طبق قوانین انجام می‌شود، تصریح کرد: در راستای حسن انجام فعالیت ها با تمام توان از مجریان و تسهیلگران بنیاد برکت حمایت میشود.

وی ادامه داد: مجریان بنباد برکت به صورت جدی پرداخت تسهیلات به خانه های احسان ستاد اجرایی مستقر در محلات حاشیه ای سطح استان را جدی بگیرند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، با تاکید بر اینکه همه مجریان و تسهیلگران بنیاد برکت ستاد اجرایی باید به صورت دقیق و با اخلاق پاسخگو متقاضیان باشند و با هرگونه بد اخلاقی و بی احترامی به ارباب رجوع برخورد قاطع خواهد شد،گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و همه ماها نوکر و خدمتگذار هستیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار