مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام ؛
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت : تعداد پرونده های مختومه تعزیرات حکومتی در سال گذشته چهار هزار و ۵۱۹ فقره با عملکرد ۱۰۰.۲ درصد رشد در رسیدگی به پرونده های حوزه کالا و خدمات بود.
کد خبر: ۱۱۶۴۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰ 25 April 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمدی بیان داشت : در حوزه پرونده های قاچاق کالا و ارز نیز یک هزار و ۲۲۹ فقره با احتساب تعدادی از پرونده های باقیمانده سال های قبل مورد رسیدگی قرار گرفت و تعداد پرونده های وارده سال های قبل در این بخش یک هزار و ۲۱۳ فقره با یک هزار و ۱۰۷ میلیارد ریال جریمه بود.

وی افزود : در بحث سلامت و درمان ۳۸۲ فقره پرونده وارده بود که ۳۷۹ فقره پرونده مورد بررسی قرار گرفت و ۹۹ درصد عملکرد رسیدگی به پرونده های این بخش رشد داشته است.

محمدی ادامه داد : ۲ هزار و ۷۵۷ فقره پرونده وارده بود که با رسیدگی به پرونده های وارده باقیمانده سنوات قبل در مجموع پارسال به ۲ هزار و ۷۶۵ پرونده با ۱۰۰.۳ درصد رشد عملکرد رسیدگی شد.

وی تاکید کرد : سال گذشته ۲۳۵ فقره پرونده وارد و به این تعداد پرونده به طور کامل ۱۰۰ درصدی رسیدگی و مختومه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام خاطرنشان کرد : میزان جریمه وصولی از سه حوزه اجرای احکام شامل کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و سلامت محور ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است.

محمدی خاطرنشان کرد: این اداره کل در سه شاخص کمترین مانده پرونده ها در سه حوزه بدوی و تخصصی، شعب تجدید نظر و اجرای احکام در بین استان های کشور رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: حضور و نظارت در بازار صنوف مختلف خدماتی و تولیدی مطالبه اصلی و مهم مردم از تعزیرات حکومتی است و این دستگاه حاکمیتی علاوه بر انجام گشت های مشترک با ادارات مختلف، گشت های اختصاصی دارد که در این راستا پارسال یک هزار و ۱۲۷ گروه گشت تعزیرات حکومتی پنج هزار و ۱۴۹ مورد بازرسی انجام دادند./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار