معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان البرز،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و هفته معلم،بیان کرد:معلمان بزرگوار،مولا علی(ع) در وصف شما میفرمایند:به احترام پدر و معلمت از جای برخیز گرچه فرمانروا باشی؛سخنی بسیار ارزشمندی است تا ما قدر خود را بدانیم.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲ 01 May 2024

به گزارش «تابناک البرز» مرتضی ولی پوری افزود: این ایام مختص به شهادت فیلسوف عالی مقام آیت الله شهید مطهری است که در واقع این روز به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.
ولی پوری ادامه داد:معلمی شوق و حرفه نیست بلکه ذوق است و سرنوشت جامعه وابسته به تلاش معلمان است،لذا جایگاه خود را بدانید زیرا معلم است که استانداردساز،وزیر ساز و... میباشد.قرآن کریم به زیبایی می‌فرماید بخوان به نام پروردگارت،یعنی خداوند خودشان را در مقام و جایگاه معلمی می‌داند.
وی گفت:معلمان می‌توانند نشاط سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،عمرانی،فرهنگی،مذهبی را در جامعه حاکم کنند‌.معلم در اصلاح و پرورش جامعه بسیار موثر است و ارزش بدانید که در چه جایگاهی قرار دارید.هیچ جامعی رشد نمی‌کند مگر اینکه قدر مقام و منزلت معلم را بدانند.
ولی پوری یادآور شد:مستحضرید که مقام معظم رهبری در ابتدای سال ۱۴۰۲ در جمع مسئولین بر چهار مولفه‌ی امنیت،سلامت،مشارکت و رقابت امر کردند که این مولفه ها را همواره در نظر داشته باشید.
وی در پایان گفت: اشاره به موضوع انتخابات خواهیم کرد،مشارکت مردمی در دور اول انتخابات قابل چشمگیر نیست.از شما معلمان خواهشمند هستیم که علاوه برحضور خود،اطرافیان خود را نیز به حضور در انتخابات دعوت نمایید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار