رئیس دائمی کنفرانس و رئیس انجمن مهندسان برق و الکترونیک ایران گفت: برای این کنفرانس ۸۵۰ مقاله رسید و ۲۰۰ مورد برای ارائه انتخاب شدند که آمار خوبی است.
کد خبر: ۱۱۶۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲ 02 May 2024

به گزارش تابناک زنجان، حسین عسکریان‌ابیانه امروز (پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه) در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق کشور افزود:تشکیل ۱۶ کارگروه تخصصی و ۴ میزگرد برای طرح‌های راهبردی در صنعت برق و با همکاری بخش خصوصی و دولتی آمار بسیار خوبی است. 

وی گفت: این کنفرانس از سال ۷۷ شروع به کارکرده و تاکنون دستاوردهای بسیار خوبی در صنعت برق داشته است.

او ادامه داد: این رویداد تنها کنفرانسی است که کاملا با صنایع در ارتباط است و نتایج علمی خیلی موفقی دارد.

عسکریان‌ابیانه یادآور شد: هزاران بازدید دانشجویی از این کنفرانس صورت می‌گیرد که قطعا زنجیره عملی علم و صنعت تقویت می‌شود. 

رئیس انجمن مهندسان برق و الکترونیک ایران تصریح کرد: ارتباط‌هایی که با مسئولان اجرایی کشور داریم در به کارگیری دستاوردهای این کنفرانس‌ها نقش مهمی دارد.

وی تصریح کرد: مقرر شده است کارگروهی تشکیل شده و بخشی از مقالات استخراج و به عنوان کاربردی در صنایع استان و کشور استفاده شود. 

رئیس دائمی کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق کشور با اشاره به برپایی نمایشگاه جانبی این کنفرانس، خاطرنشان کرد: نمایشگاه جانبی این کنفرانس باعث شد ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه برق بیشتر دیده شود.

در ادامه معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار زنجان، گفت: کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق با مشارکت خوب بخش دولتی و خصوصی استان زنجان برگزار شد.

مرتضی شهامی افزود: معمولا دانشجویان رشته برق از افراد موفق و دانشجویان رده بالا بوده و این رشته یکی از سخت‌ترین رشته های زیرمجموعه برق است. از اینرو از دانشجویان جدیدالورود انتظار می‌رود با تلاش شبانه‌روزی برای ساختن ایرانی توانمند تلاش کنند و برای بهره‌مندی مردم از این نعمت راهکارهای علمی ارائه دهند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار