استاندار کردستان در روند سفر یک روزه به شهرستان بیجار در گلزار شهدای روستای خسرو آباد از توابع این شهرستان حضور یافت و به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.
کد خبر: ۱۱۶۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸ 08 May 2024

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، صبح امروز ۱۹ اردیبهشت ماه با حضور در شهرستان بیجار به منظور افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی، ورزشی و صنعتی، برپایی میز خدمت و دیدار مردمی در دهستان خسروآباد، بخش چنگ الماس بیجار حضور یافت و مورد استقبال گرم و صمیمی جمعی از مردم شهید پرور این دیار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی با حضور در گلزارشهدای این روستا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و با نثار فاتحه و عطرافشانی مزار شهیدان، یاد و خاطر شهدا را گرامی داشت.

استاندار کردستان امروز در جریان سفر یک روزه خود همراه با هیئتی از مدیران کل ستادی استانداری و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برای بررسی وضعیت شهرستان بیجار و روستاهای تابعه به این شهرستان سفر کرد و در روستاهای خسروآباد و نجف آباد در قالب برپایی میز خدمت با حضور در مساجد این روستاها به بررسی مشکلات و درخواست‌های مردم این منطقه می‌پردازد.

همچنین کلنگ زنی استخر حسن آباد یاسوکند و افتتاح مجموعه کیمیا معدن از دیگر برنامه‌های استاندار کردستان و هیات همراه در این سفر یک روزه به شهرستان بیجار است.

استاندار کردستان تاکنون بیش از ۱۳۹ سفر شهرستانی را در مدت دو و نیم سال اخیر به بخش‌های مختلف استان داشته است و اکنون در صد و چهلمین سفر شهرستانی مهمان مردم شریف شهرستان بیجار است.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار