استاندار سمنان گفت: اقدامات انجام شده در حوزه بازرسی در سفر رئیس جمهور به استان مطلوب و مناسب بوده است.
کد خبر: ۱۱۶۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸ 15 May 2024

به گزارش تابناک سمنان، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان ۲۶ اردیبهشت ماه در نشست اعضای دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان که در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان برگزار شد گفت: با تلاش‌های شبانه روزی و بی وقفه کارکنان حوزه بازرسی استانداری سمنان در جریان سفر دولتمردان به استان خوشبختانه سفر رئیس جمهور به استان سمنان به خوبی انجام شد که باعث رضایت شخص آیت الله دکتر رئیسی نیز شده است.
وی افزود: در سفر قبلی بیش از ۳۲ هزار درخواست مردمی به دفتر بازرسی ارائه شد که با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۹۰ درصد درخواست‌ها به نتیجه مطلوب رسیده است.
استاندار سمنان در ادامه با بیان اینکه دفتر بازرسی در تهیه سیستم‌های رایانه‌ای، تامین نیروی انسانی و... در سفر رئیس جمهور بسیار سریع و مطلوب عمل کرد افزود: به دلیل درخواست‌های مردم پس از سفر رئیس جمهور به استان، دفتر بازرسی همواره با مراجعین مردمی مواجه هستند که از این جهت به آن‌ها عرض خداقوت دارم.
استاندار سمنان تاکید کرد: با توجه به مراجعین متعدد مردمی که دفتر حوزه بازرسی با آن مواجه اند لازم است اعضای دفتر بازرسی در برخورد با مراجعین با کمال خوشروئی با آن‌ها برخورد شود و خواسته آن‌ها نیز با توجه به شرایط حدالامکان اجرا شود.
۱۴۵ مصوبه در دور دوم سفر رئیس‌جمهوری و هیأت دولت به استان سمنان تصویب شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار