کد خبر: ۱۱۶۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵ 20 May 2024

پروژه‌های مخابرات منطقه گیلان با 139 میلیارد و410 میلیون تومان اعتبار به طور همزمان با حضور نماینده عالی دولت در استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان گیلان؛ به مناسبت روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی(هفته ارتباطات و روابط عمومی) و با حضور دکتر اسدالله عباسی‌ استاندار گیلان، پروژه‌های مخابرات منطقه گیلان استان با 139 میلیارد و 410 میلیون تومان اعتبار به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.

استاندار گیلان در این مراسم با بیان اینکه قبل از انقلاب در کشور دارای عقب ماندگی‌های زیادی در حوزه ارتباطات و مخابرات بودیم، اظهار کرد: در دوران ستم شاهی در روستاها ارتباطات قطع و در شهر به طور محدود ارتباطات تلفنی و مخابرات برقرار بود ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فراگیر شدن ارتباطات در کشور با سرعت توسعه یافته و دارای رشد بسیار خوبی هستیم.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در کشور در طی ۲ و‌نیم سال گذشته گفت: اراده دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بروزرسانی ارتباطات در سطوح مختلف و افرایش خدمات‌دهی و رفاه مردم در حوزه‌های مختلف از جمله زیرساختی ارتباطی و مخابراتی است.

عباسی با ابراز خرسندی از آنتن‌دهی خطوط مختلف مخابراتی در تمامی شهرستان‌ها و روستاهای استان تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته اکنون در تمامی نقاط گیلان به ویژه مناطق دور دست و کوهستانی از آنتن دهی مناسب برخوردار هستیم هر چند ممکن است که در برخی از مناطق به طور محدود با ضعف آنتن مواجه باشیم که این مشکل رفع می شود.

وی ایجاد پایداری ارتباطات را یکی از اهداف دولت سیزدهم دانست و افزود: انتظار دارم گیلان در حوزه پایداری و سرعت ارتباطات در کشور جزو برترین‌ها باشد، زیرا باید تلاش کنیم تا مردم دغدغه‌ای از ارایه خدمات به ویژه خدمات ارتباطی نداشته باشند.

عباسی با تأکید بر لزوم توجه به همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی در افرایش زیرساخت‌های ارتباطی در گیلان بیان کرد: پایداری ارتباطات برای ما بسیار مهم است و باید تمامی دستگاه‌های اجرایی به این امر توجه کنند، از این رو عدم اتمام پروژه‌ای در حوزه ارتباطات و عمرانی به دلیل عدم هم افزایی دستگاه‌های اجرایی برای بنده قابل قبول نیست.

استاندار گیلان از اجرای طرح فیبر نوری در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: فیبر نوری به زودی در تمامی شهرستان‌های گیلان اجرایی می‌شود که بسیار به توسعه خطوط ارتباطی در استان کمک می‌کند.

عباسی با قدردانی از زحمات نیروهای شرکت مخابرات، اداره کل ارتباطات و فناوری و دیگر متولیان امر در برگزاری باشکوه انتخابات ۱۱ اسفند در گیلان با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات استانداری، افزود: انتخابات در شهرستانهای رشت و خمام تمام الکترونیکی بود و کوچکترین اختلالی پیش نیامد که این نشان دهنده تعهد و تخصص نیروهای مخابرات است.

در این مراسم همچنین یدالله حسنی مدیرعامل مخابرات منطقه استان گیلان گزارش پروژه های افتتاحی و برنامه های مخابرات استان را به نماینده عالی دولت در گیلان ارائه داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار