تابناک هرمزگان- مهدی حسین پور سرپرست معاونت ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد به همراه مهدی باقری سرپرست این اداره کل و جمعی از مدیران ارشد سازمان ملی استاندارد با دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس دیدار کردند.
کد خبر: ۱۱۶۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳ 16 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// در این دیدار دکتر عبادی زاده از استان هرمزگان به عنوان دالان صادرات و واردات کشور یاد کردند و افزودند حضور دستگاه های مجری در این عرصه می تواند اهم مشکلات را حل نماید و استاندارد یکی از سازمان های مهم در این خصوص می باشد که باید با نظارت و دقت کافی در این زمینه عمل نماید.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس از اقدامات موثر استاندارد کشور در حوزه استاندارد حلال و همترازی بین المللی و جایزه کیفیت جهان اسلام تقدیر نمود و گفت: به نوبه خود از دکتر اسلام پناه رییس سازمان ملی استاندارد و همکاران ایشان برای کسب این موفقیت ها تقدیر و تشکر می نمایم زیرا که این اقدامات از کارهای زیربنایی است که می تواند موجب پیشرفت و تعالی کشور گردد. دکتر عبادی زاده تاکید کردند رابطه استاندارد و مجامع علمی تقویت شود و در حوزه منابع انسانی نیروی متخصص و کارآمد جذب شود و از ظرفیت بخش خصوصی برای تقویت حوزه آزمایشگاهی استفاده شود.
در ادامه مهدی حسین پور معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد گزارش مبسوطی را از عملکرد استاندارد کشور را حضور نماینده ولی فقیه در استان ارائه دادند. وی خاطر نشان ساخت، سازمان ملی استاندارد در بحث همترازی کار بزرگی انجام داده است.
در ISO رتبه سازمان ملی استاندارد از 26 به 20 کاهش پیدا کرده است
معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد تاکید کرد: کیفیت، سلامت و بهداشت مردم از اولویت های اصلی سازمان ملی استاندارد است و برای نیل به این هدف در سال جهش تولید با مشارکت مردم از تمامی ظرفیت ها برای توسعه کشور بهره خواهیم برد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار