فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: 285 نفر در تصادف خودروها و سوانح رانندگی در شهرستانهای غرب استان تهران در سال جاری کشته شده اند.
کد خبر: ۱۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷ 10 March 2015
به گزارش ایرنا سردارناصر اصلانی افزود: این رقم نسبت به آمار تصادفات جاده ای سال 92 که 361 نفر کشته داشت با تلاش پلیس راهور و همکاری رانندگان کاهش 20 درصدی آمار فوت شدگان را در سال جاری نشان می دهد که رقم بسیار خوبی است.

وی گفت: بر اساس آمار در این مدت تصادفات جاده ای 23 درصد کاهش یافته و حجم خسارت مالی 14 در صد کاهش نشان می دهد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: تمهیدات ویژه پلیس برای روان سازی ترافیک برای آسایش شهروندان در محورهای ترددی ویژه شهرستانهای غرب استان تهران از اول اسفندماه آغاز و پلیس خدمتگزار از رانندگان و شهروندان غرب استان تهران انتظار همکاری بیشتری را دارند.

وی خاطرنشان کرد: در 11 ماهه گذشته 179 مورد جرائم سایبری در غرب استان تهران به وقوع پیوسته و پلیس فتاء با حضور و پیگیری به موقع بیش از 94 درصد جرایم پرونده های تشکیل شده سایبری را کشف و مرتکبین آن را شناسایی و تحویل مراجع قضایی داده است.

سردار اصلانی افزود: با تلاش پلیس آگاهی بزرگترین باند سارقین منازل با 33 مورد سرقت در شهریار و شهرهای تابعه شناسایی و دستگیر شدند و نیز اعضای یک باند کلاهبرداری و جعل اسناد دولتی شناسایی و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی گفت: امسال 85 باند تهیه و توزیع مواد مخدر بیش هفت تن و 847 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل پنج تن و 453 کیلوگرم تریاک ، 541 کیلوگرم مرفین و 281 کیلوگرم هروئین، یک تن و 287 کیلوگرم حشیش و 253 کیلوگرم شیشه و سایر موارد کشف و ضبط شده و در این رابطه 830 نفر از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر شناسایی و دستگیر و 303 دستگاه خودرو کشف و ضبط شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از 235هزار مورد تماس تلفنی و گزارش حضوری از سوی مردم با فوریتهای پلیس 110 برقرار و ارائه شده که نسبت به سال گذشته 25 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: پلیس خدمتگزار به منظور بالا بردن سطح آگاهی اقشار مختلف مردم ، بخصوص دانش آموزان اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی در 68 فضای آموزشی و 15 مسجد ، 41 کانون فرهنگی کلاسهای آموزش مهارت در زمینه های مختلف کرده و در این کلاس ها بیش از هشت هزار نفر شرکت کردند.

وی گفت: تمهیدات لازم برای برقراری نظم وامنیت شهروندان ویژه چهارشنبه آخر سال در شهرستانهای شهریار، شهر قدس ، ملارد ، رباط کریم ، اسلامشهر و بهارستان از اکنون توسط عوامل پلیس اندیشیده شده و با مرتکبین بر هم زدن نظم و انضباط و امنیت اجتماعی با هماهنگی های صورت گرفته با مراجع قضایی به شدت برخورد خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار