نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:
تمام تلاش آمریکا و نظام سلطه برای نفوذ به انقلاب اسلامی ایران با کمک برخی عناصر داخلی است و توافقات برجام آنها را برای رسیدن به اهداف شوم خود گستاخ تر کرد.
کد خبر: ۱۲۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵ 09 November 2015

به گزارش تابناک  ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تمام تلاش آمریکا و نظام سلطه برای نفوذ به انقلاب اسلامی ایران با کمک برخی عناصر داخلی است و توافقات برجام آنها را برای رسیدن به اهداف شوم خود گستاخ تر کرد.

ایرنا گزارش داد، حجت السلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار کرد: دشمنان انقلاب با این خیال واهی که مردم ایران نیز از آنها حمایت می کنند در حال تلاش برای نفوذ به کشورمان هستند. 
وی افزود: مردم ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی روز 13 آبان بار دیگر وفاداری خود به انقلاب و آرمان های امام راحل را به جهانیان ثابت کردند. 
لطفی ادامه داد: 37 سال است دشمنان نظام مرعوب اتحاد و همبستگی مردم و وفاداری آنها به انقلاب و آرمان های آن شده اند و در این مدت به طریق مختلف و با بهره گیری از قدرت رسانه ایی و انواع تحریم ها، فشارهای خاص و عام را بر مردم ایران اسلامی وارد ساخته اند و اما به فرموده رهبر فرزانه انقلاب هرگز به موفقیت چشمگیری دست نیافته اند. 
وی با اشاره به اینکه رهبری بارها به صراحت اعلام کرده اند که نباید به آمریکا اعتماد داشت، گفت: ایشان بعد از مساله برجام خواستار لغو کتبی و رسمی تحریم ها بر علیه ایران از سوی آمریکا هستند. 
امام جمعه ایلام تاید کرد: آمریکا بلافاصله بعد از توافق وین آشکارا اعلام کرد تحریم علیه ایران اسلامی در بخش نقض حقوق بشر و توسعه موشک های بالستیک همچنان ادامه دارد و در صورت تعدی ایران از معاهدات برجام همه تحریم ها برگشت پذیر خواهد بود. 
وی با بیان اینکه تمام تلاش آمریکا وهمپیمانانش نفوذ بین مردم و مسئولان ایران اسلامی است، یادآورشد: راه های نفوذ آمریکا در کشور بویژه از طریق فرهنگی زیاد است و عناصر داخلی و احزابی که علاقمند به مذاکره با آمریکا هستند راه های نفوذ را ایجاد می کنند. 
وی با بیان اینکه به سران و حامیان فتنه 88 به هیچ وجه نباید مسئولیتی واگذار کرد، گفت: این گروه ها، خائن به مردم، مملکت و آرمان های والای شهدا و امام شهیدان هستند که از خط امام و ولایت فقیه فاصله گرفتند و رکود و فساد اقتصادی کنونی درواقع میراث دولت اصلاحات و کارگزاران آن دولت است. 
خطیب جمعه ایلام با تاکید بر اینکه قصد حمایت از دولت پیشین را ندارم، به مسئولان دولت تدبیر و امید توصیه کرد: با رعایت انصاف و قضاوت های عادلانه، همه مشکلات فعلی و آتی کشور را به حساب ضعف در عملکرد دولت قبل نگذارند و بدانند که مردم فهیم و با بصیرتند که از عملکرد همه دولت ها بخوبی واقف هستند. 
وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از هیات دولت برای اختصاص بودجه برای ترمیم و بازسازی خرابی های حاصل از سیل ایلام و حضور و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مسئولان و نهادهای خدمات رسان به مردم سیل زده استان، اظهار کرد: خسارت های وارد شده به استان زیاد است و می طلبد به کسانی که بیشترین خسارت و آسیب را متحمل شده اند بییشتر توجه شود و در سریعترین زمان ممکن خسارت ها برآورد و پرداخت شود. 
لطفی تاکید کرد: مسئولان پس از سیل اخیر باید زیرساخت های استان را به گونه ای بازسازی و ترمیم کنند که در صورت وقوع سیل شدید میزان خسارت ها به کمترین سطح ممکن کاهش یابد و این مشکلات برای همیشه در استان ایلام مرتفع شود. 
امام جمعه ایلام با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد (ع)، ایشان را ادامه دهنده و پرچمدار نهضت خونین قیام کربلا و افشا گر ماهیت اصلی حکومت فاسد یزید معرفی کرد و گفت: این امام معصوم با وجود مصیبت های بزرگی که متحمل شدند، اما منبع همه فضایل و سجایای اخلاقی هستند که همه موانع و سنگ های فراروی اسلام ناب را برای هدایت مردم کنار زدند. /ج
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار