مدیرکل کمیته امداد استان ایلام مددجویان مورد حمایت این نهاد که در سیل اخیر این استان آسیب دیده اند از طریق بیمه حوادث شرکت طرف قرارداد این نهاد خسارت دریافت می کنند.
کد خبر: ۱۲۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ 09 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام مددجویان مورد حمایت این نهاد که در سیل اخیر این استان آسیب دیده اند از طریق بیمه حوادث شرکت طرف قرارداد این نهاد خسارت دریافت می کنند.

ضیاء رضایی در گفتگو با خبرگزاری کردپرس بیان داشت: خوشبختانه تمامی مددجویان مورد حمایت این نهاد قبلاً با هزینه این نهاد از طریق شرکت بیمه سینا بیمه شده و از این طریق بخشی از خسارات وارد شده به آنان بعد از برآورد توسط تیمهای کارشناسی پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: پرونده خانواده های آسیب دیده از سیل ایلام با برآوردهای اولیه کارشناسان این نهاد تکمیل گردیده و جهت ادامه مراحل قانونی در اختیار بیمه سینا قرار گرفته است.

خسارت دیده گی 1000 خانواده مددجو در سیل ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: با نهایی شدن مراحل شناسایی و بازدید از منازل مددجویان آسیب دیده از سیل ، تا کنون حدود 1000خانواده خسارت دیده از سیل شناسایی و برای آنان پرونده تشکیل شده است.

رضایی ادامه داد: خسارات وارد شده به این خانواده ها شامل خسارات جزیی و کلی در زمینه مسکن، طرح های اشتغالزایی ،تخریب و از بین رفتن اسباب و اثاثیه منزل و موارد دیگر بوده است که گاهاً تا سقف بیشتر از 260 میلیون ریال برای هر خانواده را نیز شاهد بوده ایم.

وی افزود: از این تعداد خانواده حدود 20 خانوار آنان خسارت حاد و شدید را متحمل شده که اقدامات اولیه در خصوص کمک به آنان توسط این نهاد انجام گرفته و همان ابتدا به حساب هر یک از این خانواده ها مبلغ30 میلیون ریال نقدی واریز شده است.

توزیع اسباب و اثاثیه منزل بین مددجویان سیل زده ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام همچنین گفت: توزیع اسباب و اثاثیه منزل بین آن دسته از مددجویان دارای بیشترین آسیب از سیل اخیر این استان نیز در دست اقدام می باشد.

ضیاء رضایی همچنین بیان داشت: این لوازم و کمک ها توسط کمیته امداد مرکز به منظور توزیع بین مددجویانی که بیشترین آسیب دیده گی را از سیل اخیر این استان متحمل شده اند در اختیار این نهاد قرار داده شده اند .

وی اضافه کرد: اقلام مذکور شامل بیش از 400 تخته پتو، بیش از 330 متر موکت، چند تخته فرش و همچنین تعدادی تشک بوده است.

وی همچنین از توزیع سبدهای غذایی جمعیت هلال احمر بین مددجویان خسارت دیده از سیل اخیر ایلام خبر داد و یادآور شد: این سبدهای غذایی در هفته گذشته در اختیار این مددجویان قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با توجه به فعالیت گروههای برآورد خسارت مددجویان آسیب دیده این نهاد افزود: اینکار بلافاصله پس از وقوع سیل در ایلام و دیگر شهرستانهای سیل زده آغاز شده و هم اکنون در مرحله پایانی قراردارد./پ


منبع: خبرگزاری کرد پرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار