کد خبر: ۱۲۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 12 November 2015
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان بر ثبت نام مرحله دوم دریافت کالا برگ نفت سفید توسط سرپرستان خانوارهای فاقد گاز طبیعی تاکید کرد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان به ایرنا، براساس توافق انجام شده و انعقاد قرارداد بین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان و اداره پست استان ؛ ثبت نام متقاضیان دریافت مرحله دوم کالابرگ از مرداد ماه سال جاری آغاز و تاکنون بالغ بر 50 هزار ثبت نام انجام شده است.
در ادامه این گزارش آمده است: نظر به اینکه از سری نخست کالابرگ ها فقط دو کالابرگ باقی است که در ماههای منتهی به سال 95 به اتمام خواهند رسید ؛ ضـــروری است خانوارهای فاقد گاز طبیعی که مصرف کننده نفت سفید می باشند، هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام مرحله دوم کالابرگ اقدام کنند.
در خاتمه این گزارش تاکید شده:ثبت نام در واحدهای پستی و دفاتر ICT روستایی با مراجعه حضوری سرپرست خانوار و در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی تمامی اعضای خانوار کماکان انجام می شود و از هیچ کانال دیگری مورد تایید اداره پست نمی باشد.
افزون بر یکصد هزار خانوار در گیلان مصرف کننده نفت سفید هستند که حدود 20 هزار خانوار از این تعداد در مناطق سخت گذر کوهستانی زندگی می کنند.
55 نمایندگی فعال در مناطق سخت گذر کوهستانی گیلان نفت سفید را توزیع می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار