دبیر سوگواره عکس عاشورایی خراسان جنوبی:
دبیر سوگواره عکس عاشورایی خراسان جنوبی با بیان اینکه سومین دوره سوگواره عکس عاشورایی در بیرجند برگزار می‌شود، گفت: این دوره از مسابقات در دو بخش استانی و منطقه‎ای برگزار می‎شود.
کد خبر: ۱۲۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 14 November 2015

امیر ابراهیمی در گفت‎‎و‎گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: سوگواره عکس عاشورایی در سال جاری به همت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری بیرجند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو بخش استانی و منطقه‎ای برگزار می‎شود، تصریح کرد: در این دوره از سوگواره عکس عاشورایی عکاسانی از استان‎های کرمان، یزد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان حضور دارند.

دبیر سومین سوگواره عکس عاشورایی خراسان جنوبی گفت: این مسابقات با موضوعات حضور پر شور مردم در مراسم عزاداری ایام محرم، ثبت آیین‌های نذری در ایام محرم، برگزاری آیین‌های روضه‎خوانی، برگزاری مراسم تعزیه‎خوانی و حاشیه‌های عزاداری برگزار می‎شود.

ابراهیمی با توجه به اینکه در سال‌‎های گذشته استقبال خوبی از این مسابقات شده بود، تصریح کرد: به علت وجود عکاسانی حرفه‎ای و نیمه حرفه‎ای که در ایام محرم امسال در جمع هیئت‎های عزاداری دیده می‌شدند سازمان رفاهی تفریحی بیرجند سومین سوگواره عکس عاشورایی را برپا می‎کند.

وی افزود: مهلت آخرین آثار 30 آبان ماه جاری است و اختتامیه این سوگواره در پنجم آذرماه سال جاری ساعت 19 در سالن علامه فرزان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‎شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار