کد خبر: ۱۳۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 24 November 2015

به گزارش تابناک یزد،در پايان جلسه علني  مجلس شوراي اسلامي، تذکرات کتبي نمايندگان به مسئولان اجرايي کشور قرائت شد.


به گزارش مهر، بر اين اساس، علي مطهري نماينده تهران نيز در تذکري به وزير دادگستري و وزير اطلاعات، خواستار ارائه توضيح در مورد علت بازداشت برخي خبرنگاران شد.

محمدصالح جوکار نماينده مردم يزد در تذکر به وزير اقتصاد خواستار رسيدگي به وضعيت نابسامان بورس و جلوگيري از هدررفت سرمايه‌هاي مردم شد.

۲۱ نماينده مجلس نيز در تذکري به وزير علوم خواستار ارائه توضيح در مورد علت اهمال در ساماندهي مديريت فرهنگي دانشگاه‌ها شدند.

علاوه بر اين امير خجسته نماينده مردم همدان در تذکري به وزير صنعت از عدم توجه به کيفيت خودروها انتقاد کرد.

فتح‌الله حسيني در تذکري به رئيس‌جمهور خواستار اجراي قانون در خصوص کمک به رزمندگان نيازمند شد که اين تذکر کتبي وي را ۱۶۳ نماينده ديگر نيز امضا کردند.

علاوه بر اين فتح‌الله حسيني در تذکر ديگري به رئيس جمهور از عدم اجراي قانون حمايت از جانبازان و ايثارگران فاقد توانايي براي اشتغال انتقاد کرد که اين تذکر نيز به امضاي ۱۵۶ نماينده ديگر نيز رسيد.

ذوالانوار نماينده شيراز در تذکراتي به رئيس جمهور خواستار جلوگيري از بسته شدن خط توليد گاز پتروشيمي شيراز و بيکاري ۳ هزار و ۵۰۰ کارگر شد.

وي همچنين در تذکر ديگري به رئيس جمهور بر لزوم پرداخت هزينه‌هاي سفر رئيس جمهور به شيراز تاکيد کرد.

زاهدي نماينده کرمان نيز به همراه ۴ نماينده ديگر در تذکري به وزير علوم، بر لزوم توجه به فرمايشات رهبري مبني بر توسعه علم و فناوري و توجه به فضاي فرهنگي دانشگاه‌ها تاکيد کرد.

قاضي‌پور نماينده اروميه، دهقان نماينده مشهد و فرهنگي نماينده تبريز نيز در تذکري به وزير علوم، خواستار جلوگيري از اخراج اعضاي هيات علمي مومن و انقلابي دانشگاه‌ها به ويژه دانشگاه پيام نور شدند.

علاوه بر اين قاسم جعفري نماينده مردم بجنورد نيز در تذکري به وزير صنعت معدن تجارت، خواستار اتخاذ تدابير براي فروش محصولات کشاورزي شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار