مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان از بهره‌مندی 11 هزار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد استان همدان از خدمات آموزشی خبر داد.
کد خبر: ۱۵۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 03 January 2016

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان از بهره‌مندی 11 هزار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد استان همدان از خدمات آموزشی خبر داد.

به گزارش فارس؛ علیرضا ابراهیمی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 11 هزار مددجوی زیر پوشش این نهاد از خدمات آموزشی کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: این خدمات به خانواده‌های زیر پوشش با همکاری واحد فرهنگی این نهاد برای زنان سرپرست خانوار حائز شرایط ازدواج مجدد، زنان سرپرست دارای فرزند در خانه، افراد در شرف ازدواج، زوج‌های جوان، دوشیزگان غیرمحصل، مشمولان طرح‌های اشتغال و خودکفایی، مشمولان طرح اکرام، بی‌سوادان 10 تا 49 سال تحت آموزش، خانواده‌های متقاضی طرح «فلاح»، خانواده‌های ساکن در مناطق ویژه اجتماعی، نوجوانان در آستانه بلوغ و سالمندان ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان ادامه داد: بیشترین آموزش برای زنان سرپرست دارای فرزند در خانه با تعداد 2 هزار و 471 نفر بوده است.

وی با بیان اینکه مشاوره و آموزش خانواده در راستای حفظ سلامت روان و عزت نفس خانواده‌های زیر پوشش ارائه می‌شود، تصریح کرد: خدمات آموزش خانواده رایگان و به صورت گروهی به مددجویان ارائه شده که به یک‌هزار و 50 نفر از آنان در قالب «طرح فلاح» آموزش ارائه شده است.

ابراهیمی تأکید کرد: اصلی‌ترین آموزش‌های ارائه شده به مددجویان در زمینه مشاوره‌های پیش از ازدواج، شغلی، تحصیلی، خانوادگی و تربیت فرزندان بوده است.

وی گفت: تمرکز در حوزه فرهنگی و توجه به مسائل مشاوره خانواده‌های زیر پوشش رویکرد اقتصادی این خانواده‌ها را به دنبال خواهد داشت.

ابراهیمی بیان کرد: اگر تمرکز ما در حوزه فرهنگی و توجه به مسائل مشاوره در این خانواده‌ها تقویت شود، به طور حتم در رویکرد اقتصادی خانواده‌ها اثرگذار است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار