کد خبر: ۱۶۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 16 January 2016


نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان البرز گفت: درست است که خطر نفوذ در برخی از موضوعات خاص وجود دارد و باید از آن ترسید ولی این موضوع نباید مورد سوء استفاده‌ای بعضی افراد قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، حجت الاسلام علی ارجمند در جلسه کمیته روستایی و عشایری بزرگداشت دهه فجر که ظهر امروز شنبه(26 دی ماه) در اداره کل جهاد کشاورزی استان البرز برگزار شد، گفت: این اولین جلسه فراسازمانی کمیته روستایی و عشایری جهاد کشاورزی البرز در سال 94 است که برای بزرگداشت دهه فجر امسال تشکیل شده است.

وی افزود: امیدواریم که برگزاری این جلسه و بحث هایی که در آن مطرح می‌شود به تصمیم گیری های خوبی برای بزرگداشت دهه فجر امسال منجر شود.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی البرز در ادامه به سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: از یک طرف آمریکا به آرمانشهر بشر تبدیل شده بود و از طرف دیگر شعارهایی مبنی بر اینکه دین افیون توده هاست سر داده می‌شد؛ اما در این حین یک نفر بلند شد و شعار نه شرقی، نه غربی جمهوری اسلامی سر داد.

وی خاطرنشان کرد: تمدن اسلامی با انقلاب ایران به منصه ظهور رسید و نشان داد که می‌تواند ورای همه تمدن‌های موجود قومیت ها مختلفی را جذب و درون خود قرار دهد.

ارجمند با انتقاد از عملکرد برخی از افراد درون نظام تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر تنگ نظری هایی وجود دارد و عده ای فکر می‌کنند آنها هستند که این نظام را نگ داشته‌اند در حالی که در واقعیت این نظام است که آنها را نگه داشته است.

این مسئول افزود: به عنوان مثال مساله نفوذ که این روزها مطرح می‌شود؛ البته که باید از نفوذ ترسید ولی این موضوع نباید مورد سواستفاده برخی قرار بگیرد؛ چرا که نفوذ هست ولی فقط در موضوعات خاص.

وی در ادامه به مقایسه انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌های بزرگ جهان اشاره و تاکید کرد: تحلیل‌هایی که در مورد انقلاب اسلامی وجود دارد حاکی از مشابهت آن با انقلاب هایی چون آمریکا، فرانسه، روسیه، الجزایر و .. دارد؛ این تحلیل از لحاظ سیاسی می‌تواند درست باشد ولی از بعد توحیدی هیچ شباهتی میان انقلاب اسلامی با آنها وجود ندارد.

ارجمند افزود: در انقلاب‌های دیگر از نظر توحیدی هیچ رخداد خاصی روی نداد ولی انقلاب اسلامی ایران در همه حوزه‌ها از جمله بعد توحیدی تحول ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی البرز یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران در حال پیشروی است ولی متاسفانه در این حین برخی از کاستی‌ها بزرگنمایی و بعضی دستاوردها نیز بازگو نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد برخی افراد در نظام به گونه ای است که امروز حتی اگر پیامبر هم بود به جرم اینکه برادرزاده ابولهب است و یا امام زمان به جرم اینکه برادرزاده جعفر کذاب است را مورد شماتت قرار می دادند.

ارجمند به عدم حضور مردم در کارهای بزرگداشت مراسم دهه فجر اشاره کرد و گفت: یکی از اشتباهات ما در چند سال گذشته دولتی کردن این مراسم است که هم در تامین بودجه به مشکل می‌خورد و هم مردم را برای برگزاری مراسم جذب نمی کند.

این مسئول ادامه داد: به عنوان مثال جشن نیمه شعبان هیچگاه دولتی نشده است به همین دلیل مردم هر ساله به صورت خودجوش و بدون هیچ مشکلی این مراسم را برگزار می‌کنند.

وی در پایان ضمن بیان اینکه باید توانایی مردم و دولت برای برگزاری مراسم دهه فجر تلفیق شود افزود: یکی از مشکلات ما در استان این است که مدیران استانی فکر نمی کنند و امیدواریم روزی برسد که دیگر شاهد این نباشیم که همچنان بگوییم استان البرز استان نوپایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار