معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه دشمن بر سر دشمنی خود با نظام اسلامی ایستاده است گفت: انقلاب اسلامی مدعیان نظم نوین جهانی را به چالش کشیده است.
کد خبر: ۱۷۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲ 03 February 2016

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه دشمن بر سر دشمنی خود با نظام اسلامی ایستاده است گفت: انقلاب اسلامی مدعیان نظم نوین جهانی را به چالش کشیده است.

به گزارش تسنیم، سردار علی شادمانی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانسته مدعیان نظم نوین جهانی را به چالش بکشاند اظهار داشت: ما در طول این سالها رخدادهای فراوانی را دیده ایم که برخی اثرشان طولانی مدت بوده همانند جنگ ها و انقلاب های بزرگی که به وقوع پیوسته و تحولاتی را در پی داشته‌اند.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از رویدادهای بسیار مهم تاریخ از جمله تحولاتی بود که توده‌های عظیم مردم، روحانیون و ارتشی‌ها در پیروزی آن نقش داشتند.

سرداری شادمانی با اشاره به فروپاشی شوروی سابق یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران توانسته طی سالها نظم نوین جهانی که ساخته آمریکا است را با چالش‌های جدی مواجه سازد و این در حالی است که نظم نوین جهانی یا استعمار نو به جهت طمع ورزی و قدرت تلاش کرد تا در این مسیر رهبری جهان را به دست گیرد.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر قرار گرفتن انقلاب اسلامی در یک پیچ تاریخی مهم خاطر نشان کرد: به فرموده ایشان در مسیر تحولات تاریخی کشورها، برخی موقعیت‌ها ایجاد می‌شود که این رویدادها در تاریخ یک منطقه یا کشور و یا حتی فراتر در تاریخ یک جهان تاثیرگذار است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب به نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران در هندسه جدید جهان توجه داشته و می‌فرمایند در این نقطه که نظم نوین جهانی در مسیر حرکت خود است و انقلاب اسلامی برای آن چالش جدی ایجاد کرده ما در پیچ و یک گذر تاریخی قرار داریم آن هم در زمانی که نظم نوین جهانی به ثمر ننشسته و می‌خواهد با روش‌های مختلف خواسته‌های خود را عملی سازد.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این پرسش که انقلاب اسلامی به عنوان زمینه ساز حکومت جهانی امام عصر(عج) ایفا کننده چه نقشی خواهد بود افزود: فهم این حقیقت که در این جهان پر غوغا کجا ایستاده‌ایم و کجا باید باشیم از ضروریات زندگی تک تک آحاد جامعه است لذا در این برهه مشکلات اقتصادی اگر چه بسیار مهم هستند اما دغدغه یک حکومت انقلابی نیست.

وی گفت: ما در این شرایط باید ائمه اطهار(ع) را الگوی خود قرار داده و توجه داشته باشیم در این مرحله حساس وظیفه ما چیست و می‌خواهیم جمهوری اسلامی را در چه جایگاهی قرار دهیم آیا می‌خواهیم تبدیل به دولتی ذلیل و عقب مانده شود یا قرار است به یک قدرت جهانی تبدیل شده وایفای نقش کند.

وی با بررسی و تشریح ابعاد جبهه استکبار از نگاه رهبری ابراز کرد: نظم نوین جهانی دارای ویژگی تحقیر ملت ها، وارونگی و پذیرش سلطه غرب است به این معنا که در وارونگی، حقایق وارونه جلوه داده شده و هرجا که منفعت صاحبان قدرت ایجاب کند جای حق و باطل عوض می‌شود. نظم نوین جهانی با سلطه‌گری، ملت‌ها را تحقیر کرده و پذیرش آن نیز به معنی به تسلیم کشاندن دیگران است.

این مقام مسئول پذیرش نظم نوین جهانی را به معنای مبارزه با اسلام خواهان و آزادی خواهان دانسته و تصریح کرد: پذیرش این معنا از نظر رهبری به معنای حمایت از سلطه گران، سیاهی لشگر شدن برای دشمن، اسلام زدایی و اعمال سیاست های آمریکا بر دنیا می باشد.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با تبیین مواضع رهبری در مورد اردوگاه دشمن با معرفی حامیان جبهه استکبار خاطرنشان کرد: اردوگاه سلطه گران به فرموده ایشان متشکل از حلقه‌های آمریکا، حامیان وی، دولت‌های عضو اتحادیه اروپا، دولت‌های توسعه یافته و دولت‌های وابسته هستند در حالیکه اردوگاه انقلاب اسلامی متشکل از شیعیان مسلمین محرومین و مستضعفانی است که متدین، حق جو، عدالت خواه بوده و دارای اعتقادات دینی محکمی هستند لذا از ظلم و فساد بیزارند و در مقابله با استکبار اراده فولادین دارند.

سردار شادمانی با بیان اینکه آرامش ظاهری قدرت‌ها و دولت‌های سلطه‌گر در هم ریخته و منافعشان در حال تعطیل شدن است افزود: افول قدرت آمریکا به عنوان کسی که در راس قدرت است در حال کاهش بوده و ملت‌ها نیز به سمت خدا حرکت کرده و طالب رها شدن از این سلطه و رفتار هستند.

وی با اشاره به صحبت‌های رهبر انقلاب خطاب به جوانان یادآور شد: ایشان معتقدند بشریت در این پیچ تاریخی وارد دنیای جدیدی شده که دارای ویژگی‌هایی چون توجه و استمداد از خدا است، در این دنیای جدید انسانها از مکاتب کاذب خسته شده و دیگر لیبرالیسم و سوسیالیسم و غیره برای آنها جذابیتی ندارد لذا امروز در میان امت‌های اسلامی بیشترین جاذبه متعلق به اسلام، قران و مکتب است.

وی در ادامه گفت: به فرموده رهبر انقلاب باید جبهه دشمن را واقع بینانه رصد کرد این جبهه دارای قدرت ثروت و علم بوده و سیاست و توانایی‌های خاص خود را دارد لذا نباید با مشاهده ناکامی دشمن تصور کنیم با فلان مذاکره و تدبیر تسلیم شده بلکه دشمن بر سر دشمنی خود با این نظام ایستاده است.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح افزود: تلاش‌های رهبر معظم انقلاب برای حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است لذا ایشان به دنبال این هستند تا خداوند قدرتی را که در اختیار ما قرار داده را مصروف رشد انقلاب اسلامی کرده تا به درستی در این پیچ تاریخی ایفای نقش کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار