سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام حضور کم نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را نشان دهنده عزم همیشگی مردم در دفاع از انقلاب و تاکید و تجلی از سوی مردم برای خلق حماسه حضور انتخاباتی در روز هفتم اسفند دانست.
کد خبر: ۱۸۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰ 14 February 2016
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام حضور کم نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را نشان دهنده عزم همیشگی مردم در دفاع از انقلاب و تاکید و تجلی از سوی مردم برای خلق حماسه حضور انتخاباتی در روز هفتم اسفند دانست.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام علی چراغی پور روز یکشنبه در جمع اعضای کمیته برگزار کننده مراسم ستاد دهه فجر ایلام گفت: راهپیمایی شکوهمند مردم ایران در 22 بهمن امسال ضمن بر هم زدن معادلات نظام سلطه بر ضد ایران، بر ناامیدی مخالفان در توطئه چینی برای ملت دامن زد.
وی ادامه داد: مردم آگاه و غیور ایران اسلامی به ویژه امت ولایت مدار استان ایلام همگام و همصدا با هم بار دیگر نمایش عظیم و پر معنایی از وفاداری در راه آرمان های شهدا و امام شهدا را به منصه ظهور نهادند.
وی تاکید کرد: حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کرد که حقانیت نظام و ولایت فقیه در رأس همه امور قرار داشته و همواره عزم خود را در صیانت از حقیقت انقلاب اسلامی جزم کرده اند.
چراغی پور با اشاره به تلاش های استکبار جهانی در القای حس دلزدگی ملت از نظام ، آن را امری بیهوده و ناکارآمد عنوان کرد و افزود: این گونه کارهای غلط و عوام فریبانه فقط کینه توزی علیه ایران اسلامی را نمایان ساخته و راه به جایی نمی برد.
وی در ادامه با بیان اینکه حماسه سازی ملت در راهپیمایی 22 بهمن باید پیش درآمدی برای خلق افتخار در انتخابات امسال شود، یادآور شد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ، ملت باید این امر را رسالت بزرگ و تکلیف شرعی و ملی خود بدانند.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام اضافه کرد: نامگذاری امسال به عنوان همدلی و همزبانی دولت و ملت در واقع شعاری راهبردی و چراغ راه ملت ایران بوده که با درایت بی نظیر مقام معظم رهبری انتخاب شده است.
وی اظهار داشت: بنابراین اقشار مختلف مردم ایران باید سال جاری را با خلق حماسه ای تاریخی و نشأت گرفته از بصیرت و هوشیاری نسبت به شرایط کنونی کشور در منطقه و جهان به پایان برسانند.
وی در ادامه از همه دست اندرکاران برگزاری باشکوه مراسم سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در استان ایلام به ویژه اصحاب رسانه و مطبوعات تقدیر کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار