رئیس ستاد انتخابات مازندران
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: هنوز افزایشی در تعداد کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در مازندران صورت نگرفته و تنها دو کاندیداها به شهرهای بابل و آمل منتقل شدند.
کد خبر: ۱۸۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 16 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، علیرضا یونسی در نشست احزاب و گروه‌های مازندران در استانداری با اشاره به اینکه فردا فرمانداری‌ها لیست نهایی نامزدها را اعلام می‌کنند، گفت: آخرین خبر در باره کاندیداها ی مجلس شورای اسلامی، تایید169 نفر است و هنوز شخصی به لیست اضافه نشده است.

وی افزود: تا کنون 2 نفر نامزد انتقالی به بابل و آمل اعلام شده و یک نفر از حوزه انتخابیه نوشهر به تهران جابه‌جایی داشته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه 7 نامزد خبرگان برای 4 کرسی رقابت دارند، تصریح کرد: یک نفر از حوزه انتخابی قائم‌شهر اعتراض داشت که بعد از اعتراض نیزرد صلاحیت شد.

وی افزود: برخی از احزاب لیست خود را ارایه کردند و برخی در حال تکمیل لیست هستند.

یونسی توجه به مشارکت حداکثری را خواستار شد و اظهار کرد: مردم سرمایه بی‌بدیل اجتماعی هستند و امید است در پای صندوق رای حماسه 22 بهمن را تکمیل کنند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات باید در امنیت و سلامت کامل برگزار شود، افزود: اصل امانت داری باید رعایت شود و وقتی نتایج اعلام شد مردم احساس رضایت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: چند حالت برای مجلس شورای متصور است و اگر هر حزبی در این انتخابات پیروز شوند همه موظف و متعهد به نتیجه انتخابات باشیم.

وی افزود: باید توصیه لازم به همه کاندیداها شود و جشن پیروزی ما در این است که انتخابات با شکوه و در بالاترین امانتداری و سلامت برگزار شود.

یونسی نقش احزاب را به عنوان حلقه اتصال مردم و حکومت غیر قابل انکار دانست و عنوان کرد: ما باید امید به آینده جامعه را افزایش دهیم و کاندیداها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه تعرفه، صندوق‌ها و همه لوازم برگزاری انتخابات آماده است، افزود: 3 هزار و 45 حوزه انتخابیه در مازندران وجود دارد که هر انتخابیه دو صندوق تعبیه شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به رعایت حقوق افرادی که صلاحیت شان رد شد، گفت: به هر حال این افرادنماینده یک طبقه اجتماعی هستند و برای اینکه مقبولیت نظام فزونی پیدا کندمشارکت مردم در انتخاباتیک وظیفه فکری عقلی و شرعی است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار