کد خبر: ۱۹۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 29 February 2016

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان البرز از آغاز پیش فروش بلیت نوروزی اتوبوس از 11 اسفندماه جاری در این استان خبرداد.

قاسم باقری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در آستانه نوروز سال 1395 و آغاز سفرهای نوروزی، پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس های بین شهری از 11 اسفند ماه جاری و پیش فروش توامان حضوری و اینترنتی بلیت اتوبوس ها در استان البرز از 18 اسفندماه و همزمان با سراسر کشور آغاز می شود.

وی گفت : فروش حضوری بلیت های اتوبوس نیز در دفاتر فروش بلیت در سطح شهر و همچنین دفاتر شرکت های حمل ونقلی در پایانه شهید کلانتری کرج انجام خواهد شد.

وی افزود: مسافران برای تهیه اینترنتی بلیت اتوبوس سفر های نوروزی می توانند به سایت www.payaneh.ir مراجعه نمایند ، همچنین برای تهیه حضوری بلیت نیز دفاتر فروش در سطح استان در نظر گرفته شده است.

باقری افزود: برای جابجایی مسافران نوروزی 780 دستگاه اتوبوس و 625 دستگاه سواری تامین و تجهیز شده اند.

مدیر کل جمل ونقل و پایانه های استان البرز گفت: هماهنگی با نهادهای ذی ربط و انجمن های صنفی بخش حمل ونقل به منظور ارائه خدمات مناسب و ایمن به مسافران، کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر فعالیت شرکت ها و رانندگان و نحوه سرویس دهی به مسافران از جمله اقداماتی است که در این خصوص انجام می شود.

باقری، همچنین در نظر گرفتن ابزارهایی همچون صندوق های انتقادات و پیشنهادات، برای برقراری ارتباط با مسافران و بهره گیری از سامانه پیام کوتاه به شماره 3000143 برای دریافت نظرات و مشکلات احتمالی استفاده کنندگان از وسایل نقلیه عمومی از دیگر تدابیر اندیشیده شده در این راستا ذکر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و تلاش تمام دست اندرکاران ستاد نوروزی جابجایی مسافران، هموطنان بتوانند با آرامش خاطر سفرهای نوروزی خود را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار