مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان گفت: تا کنون 122 هزار و 569 جلد دفترچه بیمه همگانی سلامت برای افراد واجدین شرایط در این استان صادر شده است.
کد خبر: ۱۹۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 01 March 2016
مجید صادقی در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به آمارهای ثبت شده بالغ بر 80 هزار و 501 نفر در شهر زنجان نسبت به دریافت دفترچه بیمه همگانی سلامت خود و خانواده های تحت پوشش اقدام کرده اند.
وی اظهار کرد: بر این اساس 19 هزار و 372 جلد دفترچه بیمه همگانی سلامت در ابهر،11 هزار و 880 جلد در خرمدره و 10 هزار و 816 جلد نیز در خدابنده پس از طی فرآیندهای لازم برای متقاضیان صادر شده است.
مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان ادامه داد: بیمه شدگانی که یکسال از مدت استفاده از دفترچه بیمه همگانی سلامت آنان سپری شده می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان نسبت به تمدید آن اقدام کنند.
وی ابراز کرد: با گذشت یکسال از اجرای طرح پوشش بیمه همگانی سلامت ثبت نام از متقاضیان در این استان همچنان ادامه دارد و عموم مردم در صورت برخوردار نشدن از هر نوع پوشش بیمه ای می توانند با مراجعه به سایت بیمه سلامت به نشانی : www.bimehsalamat.ir نسبت به ثبت نام و درج مشخصات خود اقدام کنند. 
هم اکنون 22 دفتر پیشخوان طرف قرارداد اداره کل بیمه همگانی سلامت استان زنجان فعال است که از این تعداد هشت دفتر در شهرستان زنجان، سه دفتر در ابهر و صائین قلعه، دو دفتر در خرمدره، یک دفتر در سلطانیه، چهار دفتر در خدابنده، دو دفتر در طارم و یک دفتر دیگر در ایجرود به متقاضیان خدمات ارائه می کند.
بر اساس آخرین آمار ارائه شده استان زنجان بیش از یک میلیون و 74 هزار نفر جمعیت دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار