تیم زنجان در اسلحه اپه یازدهمین دوره رقابت‌های شمشیربازی لیگ برتر باشگاه‌های کشور توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
کد خبر: ۱۹۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ 05 March 2016
هفته پایانی یازدهمین دوره مسابقات شمشیربازی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سه اسلحه سابر، فلوره و اپه دنبال شد که تیم هیئت زنجان در پایان این دوره از رقابت‌ها توانست در اسلحه اپه عنوان قهرمانی را از آن خود کرده و در اسلحه فلوره نیز بر سکوی نایب‌قهرمانی بایستد. این در حالی است که نماینده زنجان که فقط در دو اسلحه شرکت کرده بود، در مجموع سه اسلحه نیز سوم شد.
 
دبیر هیئت شمشیربازی استان زنجان در خصوص این رقابت‌ها اظهار کرد: خوشبختانه تیم شمشیربازی زنجان بار دیگر ثابت کرد که در اسلحه اپه و فلوره از جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور برخوردار است. تلاش محمد اسماعیلی، امیر خلفی، محمدعلی کیهانی و میثم نوروزی در اسلحه اپه باعث شد تا تیم شمشیربازی زنجان در این بخش بالاتر از تیم‌های قدرتمندی چون دانشگاه آزاد قرار گرفته و عنوان قهرمانی را با شایستگی از ان خود کند.
 
مهدی رضایی در خصوص نتایج به دست آمده در اسلحه فلوره نیز تصریح کرد: خوشبختانه در اسلحه فلوره نیز شمشیربازان زنجانی عملکرد خوبی داشتند و تیم زنجان در این اسلحه با حضور محمد ادهمی، محمد وکالتی و امیرحسین بابایی توانست بعد از دانشگاه آزاد، عنوان نایب‌قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد. تیم زنجان در اسلحه سابر نماینده نداشت و بی‌شک اگر قادر به اعزام ورزشکار در این اسلحه نیز بودیم، امروز در هر سه اسلحه به روی سکو می‌رفتیم.
 
وی با تأکید بر اینکه قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر کشور، آن‌هم در شرایطی که فقط در دو اسلحه حضور داشته باشی، بیانگر قدرت بالای شمشیربازی زنجان است، خاطرنشان کرد: تیم شمشیربازی زنجان با وجود اینکه در اسلحه سابر حضور پیدا نکرده بود، اما با این وجود توانست در مجموع سه اسلحه با کسب 108 توانست عنوان سومی مشترک را به همراه تیم سنگ‌آهن بافق یزد به دست آورد، در حالی که اگر در هر سه اسلحه حضور پیدا می‌کردیم، به مراتب جایگاهی بهتر از سومی نصیب تیم زنجان می‌شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار